19. 10. 2014

5 Fall Outfits ♥

Hey!
Dnes mám pre vás jesenný príspevok. Podľa nadpisu ste si mohli všimnúť, že to bude 5 jesenných outfitov. Ja osobne mám takéto príspevky veľmi rada. Z niektorých načerpám inšpiráciu, čo je vlastne aj zámerom takýchto príspevkov. Dúfam, že aj niektorý z mojich outfitov vás zaujme a možno sa podľa toho aj oblečiete. Dosť už vykecávania a ide sa na to!


SWEATER OUTFIT
sveter- New Yorker
náhrdelník- H&M
rifle- Primark

LAZY OUTFIT
beanie- Primark
tričko- H&M
rifle- New Yorker

GIRLY OUTFIT
košeľa- Gate
sukňa- New Yorker
náhrdelník- H&M
high socks- ?

OUTFIT FOR COLD DAYS
tričko- New Yorker
 rifle- Takko
šál- New Look

NORMAL OUTFIT
sveter- New Yorker
tielko- Gate
rifle- Takko
opasok- Primark
šál- Primark
náramok- Claire´s

Dúfam, že sa vám tento článok páčil a máte z toho nejakú inšpiráciu. Napíšte mi do komentu, ktorý outfit sa vám najviac páči. Vidíme sa pri ďalšom príspevku :)

6 komentárov:

  1. Máš strašně moc krásný oblečení! :))
    Nejvíc se mi asi líbí ten druhý outfit.. jen bych si asi nevzala tu čepici.. tyhle mi vůbec nesluší =D :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se líbí čepice Brooklyn, je to taková stylovka :-) Zvu tě i k sobě www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne najviac učaroval sweater outfit a outfit for cold days !! Naozaj krásne. Prvý je velmi jednoduchý a presne takto mám jeseň rada.Jeden výrazný kúsok,ktorý ohromí a doplnky sú veľmi jemné.Šatky sú neodmysliteľnou súčasťou jesene,preto ich tak milujem. Tak isto veľmi chválim farbu trička.Takáto vínová farba mi k jeseni proste ide.
    Naozaj krásne ! :)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. strašne sa mi páči tá farebná košeľa z gate :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥