In Fashion Haul

Fall Haul

Hey!

Dnes som sa rozhodla, že napíšem článok "Fall Haul". Veľa vecí som si nekúpila, pretože teraz šetrím (:D). Pýtate sa kam? Neberte to ako chválenie, ale na Vianoce idem do Anglicka. Späť k haulu. Prišli mi už veci z Ebay, ktoré som si objednala. Vyzerajú tak ako som si ich predstavovala, no niektoré ma prekvapili. Lepšie povedané, prekvapila ma látka, z ktorej sú. Dosť už vykecávania, viac sa dozviete nižšie.

Ako prvé som si kúpila tieto jesenné topánky. Sú z CCC a stály okolo 30€.


(mohli ste ich vidieť v tomto outfite)

Ďalšie veci mám z Ebayu. Bohužiaľ cenu si nepamätám.
Tenti batoh vyzerá presne ako na obrázku. Prekvapilo ma však, že nie je z takéhi toho normálneho materiálu ako bývajú batohy, ale je skôr zo šmykľavejšej látky. Podľa mňa je to lepšie, lebo sa mi tak rýchlo nezašpiní.



Táto mikina sa mi hneď zapáčila, no prekvapil ma materiál. Nie je to taká normálna "mikinová látka", ale je to také trochu viac umelé (samozrejme, veď je to z Číny).


(nápis na chrbáte) 

A ako posledný kus oblečenia tu mám túto košeľu alebo skôr blúzku (materiálom sa na ňu podobá). Určite ste ju už všetci raz niekde videli.



Túto knižku som si kúpila asi pred týždňom. Ešte som nemala šancu si ju prečítať. Mala by byť trochu romantická.



Tak to bolo pre dnešok všetko. Čo ste si vy kúpili v posledných dňoch?

Related Articles

3 komentárov:

  1. Ten supermanovský batoh je úžasný :D Sice to absolutně není můj styl, ale hrozně se mi líbí. Vypadá vtipně a zajímavě.
    Já si za poslední dobu koupila pár triček, protože v tílkách se už moc chodit nedá a hlavně pořád ulítávám na cardiganech. Těch nemám nikdy dost :D
    °°Instantní krása

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa najviac zaujala tá kniha.Už dávno som si nič neprečítala,nespravíš recenziu,alebo nenapíšeš mi tu do komentu,aká je? Ak si ju už začala čítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som tak v polovici knihy :) očakávala som, že bude lepšia

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥