21. 10. 2014

Recenzia: Schwarzkopf- Glisskur Hair Repair

Hey!



Dnešný príspevok bude moja prvá recenzia! :D Dúfam, že vás trochu zaujme a dobre napíšem tento článok. Keďže recenzie asi veľmi neuvidíte na mojom blogu (podľa ohlasov), musím tu mať aspoň jednu. 
Posledné dni boli teplé, slnečné, no teraz sa už začína ochladzovať. Vlastne bolo aj načase, pretože máme polovicu októbra- viac ako polovicu. Budúci týždeň bude november!!! Neskutočne rýchlo to ubieha. Ani sa nenazdáme a sú tu Vianoce. No, späť k tomu októbru :D. Počasie je striedavé, takže je potrebné starať sa o naše vlasy. To je síce potrebné celoročne ale nevadí. Preto som si kúpila, dá sa to nazvať aj kondicionér. Viac už v príspevku.

    VZHĽAD:

  • fľaštička zaujme svojou farbou


   KONZISTENCIA:
  • tekutá
  • naspodku je voda riedka a navrchu je hustá, preto to treba pred použitím zatrásť


   ÚČINKY:
  • túto čo som si kúpila ja, je na slamené a namáhavé vlasy
  • celkovo sú všetky aj na lepšie rozčesávanie
  • mne to pomáha, vlasy nemám také slamené a vyzerajú zdravšie
  • vlasy neostávajú po spreji mastné

   
   POUŽITE:
  • vo forme spreja
  • dobre sa to nanáša

   VÔŇA:
  • naozaj nádherná
  • vlasy potom dlhšie voňajú

 To je pre dnešok všetko. Aký kondicionér používate vy?

3 komentáre:

  1. Schwarzkopf mám ráda, vypadá to pěkně, možná si to pořídím:) Jinak kondicionér mám taky od Schwarzkopf:-)
    theheroine.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som z tohto radu masku, ale nebolo to teda nič moc, pekná vôňa, ale to bolo asi tak všetko, účinky žiadne.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥