11. 10. 2014

Welcome to my blog!

Vitajte na mojom blogu!
Ako prvé by som sa vám mala asi predstaviť. Ahojte, volám sa Janka a mám 16 rokov. Milujem módu a cestovanie. Na tomto blogu budete vidieť outfity, kozmetiku, lifestyle, rozhovory a niečo z môjho cestovania. Dúfam, že sa vám budú moje príspevky a páčiť a budete ich radi čítať.
 Fotky z môjho života môžete nájsť na Instagrame.
Budem veľmi rada, ak si pridáte môj blog.


Zopár faktov o mne:
  • som jedináčik
  • mám morča
  • keď sa ma niekto spýta, či sú lepšie Vans alebo Converse topánky, odpoviem oboje
  • chodím do 2. ročníka na gymnáziu
  • som "magor" na tričká a náušnice
  • do 20-tich rokov si plánujem za svoje vlastné peniaze kúpiť iPhone
  • chcem študovať masmédiá
  • mám príležitosť ísť na vysokú školu do Anglicka, no nemám až takú perfektnú angličtinu (uvidím ako ukáže čas)
  • môj obľúbený predmet je slovenčina a angličtina
  • nemám rada fyziky, biológiu a chémiu
  • som veľmi ukecaná
  • rada spoznávam nových ľudí
  • verím, že jedného dňa pôjdem do Ameriky

(môj obľúbený obrázok)

Toto bolo zopár fakto o mne. Dúfam, že neboli veľmi nudné.
Vidíme sa pri ďalšom príspevku :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥