In Christmas Other Random

❄ Christmas Wishlist ❄




Vianoce sa nám už blížia a s nimi aj veľké nákupy! Keďže budem tráviť Vianoce v Anglicku (ako aj minulý rok), moje nákupy budú teda obrovské!! Tu je môj zoznam:

1. ponožky s krajkou (Topshop, Primark)- ešte nemám žiadne takéto ponožky a s Vansami vyzerajú naozaj dobre!
2. silonky so vzorom (New Look, Topshop)- páčia sa mi, keď sa nosia so sukňou, takže ich musím mať!
3. parka (New Look, H&M)- čo k tomu napísať, tieto bundy sú skvelé
4. kabelka (Primark, New Look)- tých nie je nikdy dosť
5. šaty (New Look, H&M)- potrebujem si kúpiť šaty na školský ples, ktorý bude cca vo februári (vždy si ich kupujem cez Vianoce, keďže ich trávim v Anlicku)
6. sveter (New Look, H&M, Primark) - čo vás lepšie zahreje ako sveter :D
7. košeľa (H&M, New Look)- zistila som, že mám málo košieľ, takže si musím obohatiť šatník
8. ripped jeans (Topshop)- nemám ani jedny= nutné kúpiť ich :D
9. flower headband (Claire´s)- na leto sa bude hodiť
10. gumička do vlasov (Claire´s)- už dlho sa po takejto rozhliadam
11. biela košeľa (New Look, Primark, H&M)- potrebujem si nejakú kúpiť pod svetre
12. pyžamo (Primark)- Vianoce bez nového pyžama nemôže byť :D + pyžamá z Primarku sú najlepšie
13. Converse (JD Sport)- vysoké conversy mám, takže si chcem kúpiť tieto nízke
14. mikina  (New Look, H&M)- chcela by som si kúpiť jednofarebnú mikinu, aby som pod ňu mohla dať napríklad košeľu
15. náhrdelník (Topshop, New Look, Primark)- áno priznávam sa, mám len jeden náhrdelník
16. tričko (Topshop)- už dlhšiu dobu si chcem kúpiť také to "topshopácke" tričko

Dúfam, že vás môj wishlist veľmi nenudil. Čo si chcete kúpiť Vy?


Related Articles

5 komentárov:

  1. Kostkovaná košila a converse <3 klasika! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty šaty jsou naprosto skvělé !
    moc pěkný článek :-)
    http://welcometoglade.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. pretože tam býva môj tatino už rok a boli sme tam minulé Vianoce, tak ideme aj tieto :)

      Odstrániť
  4. Veľmi sa mi páči kabátik č. 3. Už dlhšie zháňam niečo takéto, asi zajtra skočím do HMka :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥