26. 11. 2014

COLD DAYS

Hey!

Viete čo mám najradšej, keď je vonku chladno? Nemusím nikam chodiť, zaleziem do postele a celý deň z nej nevytiahnem päty. Začnem pomaly pozerať vianočné filmy alebo čítam knihu. Natiahnem si na nohy hrubé ponožky, zapálim si sviečku a život je krajší. Niekedy si večer dám horúci kúpeľ.
Neviem ako vy, ale ja sa veľmi teším na Vianoce. Tento rok som vianočne naladená až priskoro (haha). Bude to asi tým, že ich strávim v Anglicku. Ľudia sú tam veľmi príjemní, všade hrajú vianočné piesne, všetci nosia vianočné svetre a čapice. Naozaj krása! A tá výzdoba...proste nádhera.








Ako trávite takéto dni Vy? Ak by ste chceli, aby som napísala článok o mojich Vianociach v Anglicku, napíšte mi to do komentára. 

3 komentáre:

  1. Určíte ten článok o Vianociach v Anglicku urob,všetko s Anglickom je super♥
    http://tomidnightandbeyond.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. strávit Vánoce v Anglii? Ách! Kdo by nechtěl! Hlavně si to pořádně užíj! :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vánoce strávené v Anglii, no to musi byt krása! Pořádně si to tam užij!)
    Taky se na vánoce moc moc těším a takovéhle dny v posteli miluju snad na vánocích úplně nejvíc♥
    http://purplepineap.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥