10. 11. 2014

Fall Favourites ♡

Hey!

Dnes som si pre vás pripravila mojich obľúbencov za túto jeseň ako ste si už mohli všimnúť podľa názvu. Nebudem to tu ďalej rozvíjať a pustím sa do toho. 



Ako prvé tu mám tento korektor od Rimmel London. Nemám ho veľmi dlho, no som s ním na moje prekvapenie spokojná. Zakryje či už kruhy pod očami alebo aj nedostatky na pleti (začervenanie, akné). Môžete ho poznať už od veľa blogeriek, ktoré o ňom písali recenzie.


Ako ďalší tu mám časopis Cosmopolitan. Toto vidanie na Slovensku alebo v Čechách nedostanete, pretože je to anglické vydanie. Sú tam naozaj skvelé články.


Z oblečenia som si obľúbila tento hrubý sveter. Dobre zahreje, je mäkký a proste je úžasný! :D 


Z doplnkov je to tento zlatý náhrdelník z H&M. Určite ho každý poznáte.


Ako jedlo som zvolila tieto chipsy, ktoré taktiež nenájdete na Slovensku. Ak ste milovníkom syrových chipsov, tak ako ja a uvidíte niekde v zahraničí tieto chipsy, určite ich ochunajte! :D


Divergencia sa stala mojím obľúbeným filmom aj spolu s Hviezdy nám nepriali. Tí herci sú......hmm perfektní!!! ♥ :D


A ako posledné je táto pieseň. Veľmi som si ju obľúbila.


No aj tak srdovkou tejto jesene je táto pieseň ♥

To je pre tento príspevok všetko. Dúfam, že sa vám páčil. Do komentáru mi môžete napísať vašich obľúbencov za tohotročnú jeseň.


8 komentárov:

Ďakujem za každý komentár ♥