5. 11. 2014

MY OCTOBER

Hey!



Nemôžem uveriť, že už je október. Tak neskutočne rýchlo to všetko ubieha. Ani sa nenazdáma a už budeme zdobiť stromček a chodiť na vianočné trhy. Môj október nebol ničím až tak zaujímavým.
Zmenilo sa to nejako v polovici, pretože konečne prišiel tatino z Anglicka na 2 týždne. 
Začala som čítať 50 odtieňov sivej a je to fakt božské. Teraz čítam 50 odtieňov temnoty. 
Posledný školský deň v tomto mesiaci sme pomáhali prímanom vyrezávať tekvice. Zo spolužiakom sme veľké "talenty", takže tá tekvica aj tak vyzerá. Ale to dievčatko bolo veľmi milé a povedalo nám, že takto je tá tekvica aspoň jedinečná. Budete ju potom vidieť dole v obrázkoch. 
A na záver tohto mesiaca som išla s rodičmi na výlet na Súlovské skaly. Je to tam nádherné, no šliapete veľa do prudkého kopca, ale ten výhľad stál za to, síce tam bola trochu hmla.
To je asi tak všetko k môjmu októbru, čo by som vám mohla povedať. 
Užite si fotky. :)










  


Aký ste mali október Vy? Zažili ste niečo zaujímavé? Vyrezávali ste tekvice? Čo hovoríte na tú moju? :D


7 komentárov:

  1. Moc pěkné fotky :) Kytičky ve vlasech jsou super a moc se mi líbí ty tenisky
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Welcome to the world of bloggers. Nice to meet you Janka. Beautiful pics, thx for sharing with us. The pumpkin is just too cute. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥