22. 11. 2014

November Haul

Hey!

Ten dobrý pocit, keď si predstavím, že už o mesiac budú Vianoce! Takže sme boli s maminou minulý víkend nakupovať, čo znamená, že to boli moje posledné nákupy za tento rok. Samozrejme, že ešte nejaké budú, ale to už len nejaké drobností. Vopred sa ospravedlňujem za pozadie fotiek. Viem, že každá farba je iná.


 Ako prvý tu je sveter. Dlho som nejaký hľadala a potom som našla tento v Reserved. Stál cca 20€.

 Ďalej tu mám ponožky. Tie vianočné sú kupované v F&F a tie s autobusmi v Gate.

 Potrebovala som nejaké čierne rifle a našla som skvelé jegginsy. Sú z Taily Weil a stály 19,95€.

Tento sveter je tak mäkký a dlhý až po kolená. Stál 16,95€

 Ako ste si mohli v mojom Christmas wishliste všimnúť, chcela som nejaké košele. Keď som uvidela tieto dve, hneď som si ich zamilovala. Obe sú z Terranovy. Vrchná stála 9,95€ a spodná 7,95€. (Nie som si presne istá cenou).

Z kozmetiky som si ulovila laky na nechty. Áno, obidva červené. Prvý má v sebe trblietky, čo sa podľa mňa skvele hodí na Vianoce,

A ako posledný tu je púder od Rimmelu s ktorým som veľmi spokojná. Môžete si všimnúť, že som bola šikovná a padol mi. Cenu si bohužiaľ nepamätám. 

To bol celý môj haul. Čo ste si kúpili Vy v novembri? :)


9 komentárov:

  1. Ty svetry a košile jsou naprosto božííííí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty svetry jsou úžasné!:))

    http://vendysssworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. svetrík je veľmi krásny
    pozývam ťa do GA http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Omg, kde bývaš, ide ťa vykradnúť. Tie košele a ponošky sú awesome. KDE BÝVAŠ?! Ja to ale myslím vážne ! :D Milujem vianoce a košele tiež :( za tú cenu by som ich brala aspoň päť! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ty ponožky ty jsou bezkonkurenčně nejlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten svetr vypadá luxusně. :3
    -CrazyJull

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty ponožky jsou naprosto boží!:)

    Zvu tě na:http://www.lespetiteshipsters.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ááw! :33 to jsou boží věci! :))

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥