In Other Recenzia Spolupráca

Shirtinator- vytvor si svoje tričko

Shirtinator je internetový eshop, na ktorom si môžete vytvoriť tričká s vlastnou potlačou. Použiť môžete aj svoje fotky. 



Stránka je jednoducho robená a je veľmi prehľadná.

Ľudia sú tam veľmi milí a komunikuje sa s nimi výborne. Ak im napíšete, nemajú problém vám pomôcť.

Tričko sa navrhuje jednoducho, ale dobre. Použiť môžete naozaj veľa motívov, či sú spojené s hudbou, humornými obrázkami alebo nápismi.


Potlač tričiek je rôznorodá. Určite si každý príde na svoje.

S touto stránkou je moja prvá spolupráca. Som im za to veľmi vďačná. Rozmýšľala som, aké tričko by som chcela a keďže ide čas Vianoc, tak prečo si neurobiť vianočné tričko. Je to dobrý darček pod stromček, ale aj pre seba.


Určite vám odporúčam túto stránku, hlavne keď neviete, čo kúpiť ako darček na Vianoce.

Related Articles

7 komentárov:

  1. Ďakujem, práve sme so sestrou uvažovali, že dedkovi spravíme také tričko, takže ďakujem za tip! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A jejjjj!!!! Som strašne rada, že som prišla na tvoj blog a našla tento članok! Stašne dlho hladam nejaku takuto stranku a popravde hneď naňu idem ale trochaa sa aj obavam, či posielaju na Slovensko..
    http://sabiadis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, posielajú aj na Slovensko :) myslíš že dokonca kuriérom :)

      Odstrániť
  3. na tule stranku uz jsem jednou narazila a neco sem si tam jen tak zkusebne tvorila, az bude po vyplate, neco bych si i objednala :) mmch super zimni a vanocni zahlavi! moc se mi libi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bolo to celé zdarma, alebo si platila 3,50 za kuriéra?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥