15. 11. 2014

Time for skirt ☼

Hey!



Tento týždeň bolo krásne počasie. Slnko svietilo a oteplilo sa. Aspoň ja som sa na chvíľu preorientovala z "depkových" dní na príjemné. Neviem ako vy, ale ja mám dosť zvláštnu náladu cez jeseň. Milujem slnko a teplo. Na jeseni mi vadí, že je stále zamračené a veľa prší, čiže mi týchto pár dní spríjemnilo život a tak som neváhala vytiahnuť sukňu! Aby mi nebola zima, doplnila som to svetrom a high socks.







 Sweater- New Look
Skirt- New Yorker
High Socks- ???
Shoes- Vans

Vytiahli ste zo skríň aj Vy sukne, keď takto krásne svietilo slnko?


11 komentárov:

  1. wow :o mega stajl.Sekne a ty vansky mega...chci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je skvělý outfit! Škoda, že já nemám na sukni odvahu..
    Smiling-Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús si ju dať len tak na návštevu k rodine alebo na oslavu kamarátky a možno ťa ohlasy celkom milo prekvapia ☺ Ale myslím si že táto sukňa je skvelá voľba a padne naozaj každému ☺

      Odstrániť
  3. krasny outfit:) priistane ti to tu veľmi :))
    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jsi nádherná! :) Moc Ti to sluší :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tenhle styl mám nejradši. Taky jsem teď celý týden nosila nadkolenky s kraťasy nebo sukní. Moc ti to sluší :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je skvělé! Líbí se mi vysoké nadkolenky, a ten svetr je taky skvělý! Jen mi malinko nesedí ty boty, ale to je můj problém! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekný školácky outfit,pristane ti to :)
    Chcela by som ťa pozvať na nový web, kde si môžeš vymeniť svoju nepotrebnú kozmetiku a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Klikni na : http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten svetr je moc zajímavý! :) A celkově outfit s těma nadkolenkama působí moc dobře.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥