1. 12. 2014

❄ DIY Christmas Decoration ❄

Hey!



A máme tu prvý vianočný príspevok! Vianoce sa nám blížia a každý z nás si bude určite zdobiť izbu. Dnes tu budete mať návod ako si vytvoriť vianočnú guľu. Môžete ju zavesiť na stromček alebo niekde na klinec. Poprípade ju môžete niekomu dať ako vianočný darček.

Čo budeme potrebovať:

  • vianočnú guľu
  • sekundové lepidlo alebo lepiacu gumu
  • nožnice
  • šnúrku
  • guličky
  • gombíky



(Ak máte takú lesklú guľu ako som mala ja, lepšie je použiť túto lepiacu gumu.)

  • Zoberieme si gombík a nanesieme naň sekundové lepidlo. (Odporúčam radšej použiť spomínanú lepiacu gumu. Bude vám lepšie držať na guli.) 

(Ospravedlňujem sa, že je to zle zaostrené.)


  •  Gombík potom len dáme na guľu a pritlačíme. 


  • Toto je celý postup. Aby ste guľu nemuseli držať, môžete ako stojan použiť pohár. Ja som použila pohár na šampanské.


  • A ako posledné už len na šnúrku navlečiete guličky a uviažete (tam kde sa dáva háčik), aby ste to mohli niekde zavesiť.


Hotovo! Vyrobili sme krásnu (podľa mňa netradičnú) vianočnú guľu.



Dúfam, že ju niekto z vás vyskúša. Môžete mi potom poslať fotku na môj email. Prajem pekný zvyšok dňa!


3 komentáre:

  1. Teď ty knoflíky odlepit, korálky vyhodit a bude z toho pěkná ozdoba. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to originální to se musí uznat, mě se však přece jen líbila více v původní verzi :-) ale nápad špatný to není, možná kdyby byly knoflíčky všechny stejné a menší, tak by to vypadalo líp, ale tak to je věc názoru no :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nápad je to zajímavý, ale mě to moc nezaujalo. :) Ozdoba v originále je sama o sobě hezká a přijde mi škoda jí takhle ničit. :)
    Janie Reinde

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥