21. 12. 2014

Finally I'm in England

Hey!




Už podľa nadpisu môžete vedieť, že som v Anglicku. Budem tu skoro 3 týždne, takže som tu aj na Štedrý deň a Silvestra.
Vo štvrtok sme leteli z Bratislavy do Birminghamu a tam pre nás prišiel tatino. Let trval dve a pol hodihy. Leteli sme večer, takže fotky z lietdla nemám. Prileteli sme večer o 11-tej (anglického času). Nabtatina sme museli hodinu a pol čakať, ale aspoň som si mohla dať Orange Hot Chocolate v Coste. Dve hodiny som sedela (spala) v aute až kým sme opäť (ako aj minulý rok) prišli do Clevedonu. Je to prímorské mesto, kde býva tatino. V marci tu One Direction natáčali videoklip You And I.
V piatok sme boli na nákupoch v nákupnom centre, ktoré sa volá Cribbs Causeway. Sú tam obchody ako H&M, New Look, Topshop, Next, River Island, Mark & Spencer, Lush, The Body Shop, Claire's, drogérie- Boots a Superdrug. V Boots a John Lewis (majú tam všetko od nábytku až po oblečenie) predávajú aj drahú kozmetiku ako je Chanel alebo Dior. Nakúpila som veľa vecí, takže očakávajte haul.
Na obed sme boli v KFC a potom sme išli do Starbucksu. Dala som si tam Strawberies And Cream Frappucino. Bolo to ozaj dobré!



 





Kde budete tráviť Vianoce Vy?

6 komentárov:

  1. No, ja jsem docela rada, ze z ty anglie ve čtvrtek na par dni vypadnu :D ver ze nic tu neni jak se zda a o vanocich je tady neuveritelne moc lidi :D domov, sladky domov :) ale uzij si to tady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě by se nejspíš nelíbilo trávit Vánoce mimo domov, i když je v Anglii určitě krásně. :) Užívej si to tam. :)
    Janie Reinde

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Závidím ti Anglii, já tam teda už byla a zase poletím, ale o Vánocích to musí být 1000x lepší zážitek :3 Přeji krásné Vánoce :)
    auroraanderssen.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z tvých fotek dostávám hlad :D Já pojedu do Anglie v létě a strašně se tam těším, budu tam potřetí a doufám, že rozhodně ne naposled :) Užij si to a krásné Vánoce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Závidím! Aj ja som bola v Anglicku (raz v Liverpoole a raz v Londýne), ale ani raz na sviatky...musí to tam byť úžasné! Potom hoď fotky :) Teším sa aj na haul.
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš krásny blog♥milujem Anglicko.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥