20. 12. 2014

Forever 21 Haul

Hey!

Pred dvomi týždňami sme boli zo školy ako každý rok vo Viedni (odkaz na článok TU) a ja som tam samozrejme nemohla chýbať. Boli sme s kamarátkou na nákupoch na Mariahilfestrasse. Prešli sme pár obchodov, ale hlavným cieľom bol Forever 21. Kúpila som si tam pár ako môžete vidieť. 


 Ako aj minulý rok, tak aj tento som neodolala a musela som si odniesť nejaké doplnky. Výber tam je naozaj úžasný! Tieto náušnice stály 2,45€.

Ďalšie sú tu krásne ananásové náušnice, ktoré stály len 1,90€.

Zlatý náramok ľahko zapadne do mojej zbierky. Veľmi mám rada, keď náramky majú prívesky. Stál 4,95€.

Čiernych tielok nikdy nie je dosť. Mali ich tam iba za 2€.

Ďalej tu mám "boyshort". Neviem čo k nim ešte povedať. Nápis vystihuje. Stáli 2,95€.

Nohavičky s cupcakemi sú proste cute. Stáli taktiež 2,95€

Nie sú tieto ponožky krásne? Hlavne tie čerešničky na päte. Stáli 3,95€ (tuším).

A ako posledný tu je biely sveter. Je teplý a mäkký. Dokonalý na Vianoce. Stál 16,45€.

Boli ste aj Vy vo Forever 21? Čo ste si tam kúpili? Páčia sa vám veci odtiaľ?


4 komentáre:

  1. Ten svetr je úžasný :3
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikdy som nebola vo F21, ale už dlho si robím zálusk :D No bola som v Primarku a a aj tam sa dá vyblázniť /za nízke ceny/ (nope, i am not doing commercial :D) :D
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné oblečenie!:)
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ve Forever 21 jsem ještě nikdy nebyla,. ale podle toho co vidím to musí být super krám! Snad se tam někdy dostanu a nakoupím toho co nejvíce.Podle těch věcí je to přesně můj styl oblékání :) Nemůžu se dočkat ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥