26. 12. 2014

HAUL FROM ENGLAND



Dnes tu mám pre vás pripravený haul z mojich prvých nákupov v Anglicku. Na to, že je to prvý nákup, som toho kúpila veľa. Určite po príchode na Slovensko urobím aj Giveaway. Už mám doň pár vecí kúpených. 


Možno ste už niektorí počuli, že Maybelline má novú kolekciu Baby Lipsov. Majú tento, oranžový, fialový a ružový.

Viem, že Aussie predávajú aj na Slovensku, ale chcela som ich vyskúšať. Tento šampón a kondicionér sú na suché a zničené vlasy.

Keďže ako každý mám rad sladkosti (haha), musela som vyskúšať Jelly Beans.

Časopis Seventeen asi poznáte. Je to americký magazín, ale tu sa dá tiež zohnať.

Čierna mikina s nápisom. Je z H&M a je veľmi pohodlná.

Čierne nadkolienky sú z H&M.

Sveter burgundy farby je taktiež H&M.

Čierne high-wasted ripped jeans sú z New Lok.

Keď som tento vak uvidela, nemohla som mu odolať. Je z Topshopu.

Dlhý teplý šál, perfektný na toto "krásne" počasie z New Look.

Ripped jeans z New Look.

Tričko "Fall In Love" z H&M.

Nie je tá mikina úžasná? Je z H&M.

V Body Shope som si kúpila sadu sprchových šampónov. Tri sú sprchové gely a jeden je sprchové mlieko.

V Claire's mi padli do oka tieto tri náhrdelníky. Už sa teším, keď ich budem nosiť.

Zošit a nálepky som kúpila v Accessories.

Čo sa Vám najviac páči?

12 komentárov:

  1. Krásny haul♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásné věci! :) Ta mikina s kaktusy je naprosto awwww!
    Janie Reinde

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teším sa na giveaway :) veľmi pekné oblečenie si si kúpila :)
    liviaurban.blogspot. com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá mikina je skvelá :O a to tričko tiež !!! :) Teším sa na tvoju giveaway :) Pozývam ťa na moju prebiehajúcu giveaway http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno to vypadá užasně, nejvíc se mi líbí ta šála, ta je fakt krásná♥
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. po takom šále túžim! :O nebude v giveaway? O:) :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc, moc, moc ti závidím! Všechno bych brala, myslím, že velmi moc podařené nákupy! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Parental advisory tričko musím mít!! Nebo mikinu nebo co to je. Taky jsem ho myslím v Primarku viděla. Proč jsem si ho proboha nekoupila, to opravdu netuším. Ach jo. Jinak opět moc krásný věci. :) Ten černej Baby lips jsem vživotě neviděla. Není to nějakej fejk?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten čierny Baby Lips nie je fake :) je to akoby limitovaná edícia :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥