In My Life

MY NOVEMBER | PHOTO DIARY

Hey!

Dnes tu mám pre vás príspevok o mojom novembri. Je to niečo ako Instadiary, no sú tu aj iné fotky ako len z Instagramu. Takýto článok ste mohli postrehnúť o mojom októbri, ak nie tak si ho môžete prečítať TU.

Ako prvá je tu táto fotka. Takto niekedy "trávime" voľné hodiny v škole.


V novembri som ochutnala moje prvé Smoothie. Áno, priznávam sa, ešte nikdy som ho predtým nemala.

Selfie s mojou novou vianočnou výzdobou. Môžete očakávať aj príspevok.

Jeden z novembrových outfitov.

Spolužiačka doma napiekla, tak nám doniesla ochutnať. Čo je lepšie ako mať takú spolužiačku.

Určite máte každý tie "hodinové" fotky. Mali sme fyzikálne labáky.

Tento mesiac som nejako moc dobrôt jedla :D Toto bolo naozaj skvelé!

Ešte že poznám toľko štvrtákov :D

Asi sme mali zastupovanú hodinu. 

No nevyzerá to výborne? Pretože aj to výborné bolo!

Moja prvá Yankee Candle.

Skúšala som robiť profesionálnu fotku + horúcu čokoládu s marshmellownami (neviem ako sa to píše) a chutilo mi to.

Budem rada, ak si ma pridáte na Instagrame alebo mi môžete napísať na Asku.

To bol môj november. Čo ste zažili Vy?


Related Articles

1 komentárov:

  1. Máš veľmi zaujímavé fotky . Hlavne tá prvá :D :) . Podľa fotiek si mala super november :) :) zanechávam follow .
    Prosím pozri na môj blog :) http://trythispin.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥