13. 1. 2015

PRIMARK HAUL



Kto poznáte Primark, viete, že tam majú veľmi lacné ceny. Neviem ako Vy, ale keď tam idem ja, neodolám a musím si kúpiť veľa vecí.
Primark v Bristole (anglické mesto) je obrovský. Má až štyri poschodia. Mali tam toľko vecí, že som nevedela, kam sa mám skôr pozrieť. Kúpila som toho naozaj veľmi veľa. Boli sme tam dvakrát. Raz aj na Boxing Day, vtedy majú veľké zľavy.


Ako prvé tu mám tričko s mimoňmi. Keď som ho uvidela, nemohla som odolať. Bolo zabalené v krásnej krabičke.

Biele tričko s nápisom sa vždy zíde. Stálo len 2 libry. No neberte to (haha).

Tričko s perníkmi budem nosiť na Viamoce. Čierno-biele tričko s astéckym vzorom je podľa mňa úžasné.

Biele tričko s nápisom a Spongebob.

Červené tričko so srdiečkami, ktoré trochu presvitá. Najviac sa mi na ňom páči čierny golier.

Ďalej tu mám dve pyžamá na leto.

Tričko, ktoré má naspodu blúzku som už dlhšie chcela.

Zopár tričiek na leto. Stáli len pár libier.



Jeansy sú vždy potrebné. Stáli len 11 libier.

Šedo-biely cardigan s kapucňou. Je veľmi pohodlný.

Čierno-zlatá malá kabelka. Plánujem si ju zobrať na školský ples.

Ako niektorí môžete vedieť, som maniak na ponožky. V Primarku majú veľa vzorov ponožiek, takže som si prišla na svoje.

Spodnej bielizne tam je taktiež veľa.

Po takýchto silónkach som už dlho túžila a konečne som ich našla.

Kúpila som si 2 náhrdelníky. V poslednej dobe som ich začala nosievať. Predtým som k nimi veľký vzťah nemala.

S opaskami z Primarku som veľmi spokojná, takže som si musela kúpiť ďalšie.

Sandále v krémovej farbe, budú dobre vyzerať na opálenej pokožke.

Keď som uvidela tento "notebook", nemohla som mu odolať.

Počula som ako si blogerky vychvaľujú Carmex, tak ho aj ja vyskúšam.

Potreba každej baby. Aj Vy tak rýchlo míňate gumičky do vlasov?

Máte radi Primark? Nakupujete tam?

14 komentárov:

  1. Aj ja by som sa niekedy chcela dostať do Primarku.. Veľmi pekné veci naviac sa mi páčia tie ponožky :D Ale ani tričká, doplnky, pyžama nie sú zlé...
    http://teenfashion69.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty věci jsou vážně moc krásný! Taky už chci do Primarku! =) =D
    Nejvíc se mi líbí ty Jeansy a tričko s aztéckými vzory :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vau, kráásne :) najmä to čierno-biele tričko s astéckym vzorom a tielko Miami Beach a Santa Monica dreaming.

    Oodla Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Samé krásné věci jsi nakoupila! Líbí se mi úplně vše, ale nejvíce asi tričko s mimoňi a ty pandí silonky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uuu všechny věci jsou krásné:)

    http://a-wonderful-part-of-the-mess.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie pančušky a tričko s mimoňmi a perníkmi jedna topka :3 a Celá spodná bielizeň ju úplne cute ♥
    KristynStonee

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásny nakup! :D najviac ma zaujali ponožky a notebook
    Vera

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow ty kalhotky a ty ponožky! Tak tam bych chtela taky ! :-)
    Krásné a stylové věci sis pořidila mmm :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hrozně hezký bloček! :) Jsem asi vážně jediná která ještě nebyla v Primark! :) Doufám, že se tam co nejdřív podívám...
    http://style-et-vie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Prostě věci z primarku jsou skvělé ♥ Já tam byla jen jednou, taky v Anglii, škoda, že není tady někde, akorát v Drážďanech a to je pro mě přes celou ČR..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Primark miluji ♥ bohužel když jsem v něm byla, nikdy jsem neměla na nakupování dost času, ale někdy mě štve, protože přestože není ve všechn zemích, tak věci z něho má skoro každy :(, ale na basic věci je super!
    Paulie´s Love & Life

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Božeee já chci taky do Primarku!! Koupila sis plno úžasných věcí, hlavně těch triček se super popiskama! ♥ A Carmex je vážně moc super balzám, používám ho měsíc a rty nemám už vůbec popraskané!

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To je skvelý nákup, dúfam, že sa mi tam raz podarí dostať konečne :)
    natalihnat

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥