28. 12. 2014

WOMANOLOGY- WORLD OF JEWERLY




Dnešná spolupráca je so stránkou Womanology. Prišla mi od nich táto malá obálka, ktorej obsah ma prekvapil. Výber produktov majú ozaj veľký. Každý si tam určite príde na svoje.


Nečakala som, že keď ju otvorím, bude tam tento krásny fialový miešok a v ňom moje veci. Nie je to "cute"?


Vybrala som si tento čierno-zlatý náramok a náhrdelník. Na moje prekvapenie mi poslali aj prsteň.


Náhrdelník vyzerá byť kvalitný. Je ľahký, čo mi vyhovuje a vyzerá naozaj dobre. Link naň máte TU.


Ďalej tu je tento náramok. Páči sa mi, že nie je na zapínie, ale je na zaťahovanie dá sa povedať. Link naň TU.


Prsteň je krásny, dokonca sa dá roztiahnuť. Prekvapilo ma, že mi ho poslali, pretože som si žiaden prsteň nevybrala, ale som s ním veľmi spokojná.

Páči sa Vám tento eshop?


14 komentárov:

  1. už si s těma spolupracema ubohá ..nejde ti o nic jinýho než o dostávání věcí zadarmo ... trapko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) trápne je už len to, že to tu píšeš anonymne :) chcela by som vidieť tvoj blog a tvoje príspevky :) a ak by si mala viac rozumu, vedela by si, že mne nejde o to mať veci zadarmo :) šťastný nový rok anonym :-* :)

      Odstrániť
    2. napočítala jsem čtyři spolupráce, což není tolik. :) viděla blogy, které mají dejme tomu ze 100 článků 70 spoluprácí, to už je na pováženou, ale i to k blogování patří. Však by i blogerky/blogeři měli být nějak odměneni za to, co dělají.

      Odstrániť
  2. Tiež som s nimi spolupracovala :) Dobrý to je e-shop a ten čierny náramok mám tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímalo by mě jestli jim to vůbec něco vynáší.Mají to fakt hodně předražené. Mám doma tenhle náhrdelník z ebay ani ne za 2 dolary.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekná spolupráca :))
    Nie je to náhodou Womanology? :) (Nehejtujem, len sa pýtam) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné to mají, to je milé dostat věci zadarmo...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vybrala si si veľmi pekne veci, asi najkrajšie ake na tom eshop su :)
    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to vše lákavě a ten náhrdelník je krásný ♥

    DaydreamerNatty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milujem kombináciu zlatej a čiernej!!! Nádherne.. Ináč,na mojom blogu si vyhrala giveaway,tak mi napíš e-mail,aby sme sa dohodli :)

    www.buckovapa3cia.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    Follow this blog please! My Blog: violaceous_flavor
    Write me if you follow me)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, chcela by som sa spýtať či si to celé dostala zdarma, alebo si aj niečo platila. Ďakuje za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie nič som neplatila :) dostala som to ako spoluprácu

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥