4. 12. 2014

Yeah! I Have Got a Christmas T-Shirt

Hey!

Ako som vám minule písala, uskutočnila sa moja prvá spolupráca a bolo to so stránkou Shirtinator. Kto neviete, je to internetová stránka, kde si vytvoríte vlastné tričko.




Tričko som si objednala v piatok a bolo písané, že mi ho doručia do 5-tich pracovných dní. No prekvapili ma, keďže mi prišlo včera (v stredu). Doprava bola bezproblémová. Poslali mi to kuriérom.

Po otvorení obálky na mňa čakal ešte táto priesvitná fólia alebo čo to je. Bola som veľmi nedočkavá, tak som to hneď otvorila a odtiaľ vykuklo na mňa moje tričko.


Tu môžete vidieť, aké tričko som si "vyrobila" ja. Zvolila som vianočnú tématiku.


Tričko je z bavlny, čo je pre mňa veľké +. Materiál je príjemný.


Dĺžka mi úplne vyhovuje. Nie je príliš dlhé ani krátke.



Ešte som ho neprala, takže vám neviem povedať, či to vybledne, ale čo som čítala recenzie na ich tričká, nemalo by sa to stať.


To je všetko k tomuto články. Určite odporúčam túto stránku. Je to dobrá voľba vianočného darčeku.
Stránke ďakujem za spoluprácu.

2 komentáre:

  1. Strašně se mi líbí tento článek, určitě si tam taky něco "vyrobím":)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to tričko je super :-D jen je tam na mě moc sobů, ty na rukávech bych asi vynechala :-D Ale špatné není :) Sluší Ti .)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥