In Other Spolupráca

Silence Silence

Hey!


Pred pár dňami mi prišiel balíček. Je zo stránky Simfashion. Ako som si všimla, stránku stále obnovujú. Prehľad je tam celkom dobrý, no majú tam zatiaľ menej produktov.



Pani, s ktorou som komunikovala bola veľmi milá. Bez problémov sme sa dohodli. Tričko mi prišlo o dva dni.


Už teda podľa obrázkov ste zistili, že som si objednala tričko. Link naň budete mať TU.  Veľkosť je neutrálna a je pohodlné. Myslela som, že veľkosťou bude trochu menšie.


Na dĺžku mi je skoro pod zadok, čiže sa bude hodiť aj k legínam. Kvalitou sa mi zdá byť dobré.


Na rukávoch a na spodu trička má 2 biele pásy. Zo zadnej strany má naspodu hviezdy, čiže pôsobí zaujímavo.


S tričkom som teda spokojná, komunikácia výborná, len stránka nie je až tak veľmi priehľadná. Ale odporúčam sa vám na ňu aspoň pozrieť.


Prajem pekný víkend! :)


 Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

Related Articles

2 komentárov:

  1. to tričko je super :) Stránka je asi nová ne? nebo né tak známá :) Slyším o ní poprvé a i podle rozsahu sortimentu .. :) Nicméně nutno říci, že kousky tam mají zajímavé :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥