In Christmas Travel

❄ Vianočné trhy v Brne ❄

Hey!






Posledný novembrový deň som bola na vianočných trhoch v Brne. Bolo to prvýkrát, čo som ho navštívila. Veľmi ma prekvapilo, pretože vyzeralo tak, ako som si ho aj predstavovala. Staršie budovy, vysoké školy, vianočná atmosféra a pekní chalani (haha).
No prekvapilo ma aj to, že tam bola naozaj zima. Myslela som, že tam bude ako u nás. Mala som na sebe čapicu, šál, rukavice a dvoje ponožky, ale stále mi bola zime.
Musím uznať, že je naozaj krásne bývať alebo študovať v Brne. Možno budem mať o pár rokov tú česť, študovať tam. Ale nezachádzajme ešte tak ďaleko.
Vianočné stánky tam majú pekné a nádherne to tam rozvoniavalo. Od vianočného punču cez "bramborák" až po ručne vyrobené kapsičky. Je to síce na každých trhoch, ale nekazme si radosť(haha). Veď kto ste z Brna, určite viete o čom hovorím.
Na obed sme si s maminou a babkou zašli do KFC. Pochodili sme aj po obchodoch, no kúpila som si len náhrdelník.
Dokonca sme videla ja sprievod hokejových fanúšikov, pretože Kometa Brno malo narodeniny. Ozaj zážitok!

Last days of November I was on Christmas markets in Brno. For the firts time I visit Brno. I was suprised because it looked like in my dreams. Older buildings, colleges, christmas atmosphere and awesome boys (haha).
I was suprised too because there was very cold. I thought that it will be like in my country. I wore beanie, scarf, gloves and two pairs of socks but it still cold.
I admit that it must be really nice lives or studies in Brno. Maybe I will study there but it´s future.
Christmas stands are beautiful and fragrances are nice too. There is so many species of food, christmas punchs or handmade thing. If you are from Brno, you know what i´m talking.
I have lunch with my mum and grandma in KFC. We went shopping but I bought only one necklace.
At the eng we saw parade of hockey fans because Kometa Brno was birthday. It was experience.
















Ste niekto z Brna alebo ste tam boli aspoň na vianočných trhoch? Máte ich radi?

Is someone from Brno or have you ever visited christmas markets in Brno? Do you like them?

Related Articles

4 komentárov:

  1. These photos look great! Brno looks like a lovely city.

    TRENDGALORE
    BLOGLOVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Looks like such a great time, makes me wanna visit!

    99 OUTFITS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hoj, su rada, ze se ti v Brne libi, je to krasne mesto i kdyz neni tak historicke jak jine mesta, je to prumyslove mesto v podstate, ale ma sve uzasne kouzlo... A ty lesy kolem :D At vybehnes na jakoukoliv stranu Brna dobehnes do lesa driv nez ti dojde dech! Byli jste jen na Svobodaku nebi i na tom druhem trhu na Moravskem namesti?
    Me treba vadi, ze nemame v Brne to co ve Vidni, tam jsem se vydala letos na cumendu. Tam totiz nalevaji horke napojed do hrnecku, zaplatis za nej zalohu tri eura a bud pak hrnecek vratis nebo si ho nechas :-). Hrnecky jsou hezky vanocne ladene, na kazdem trhu (maji tam 4 vanocni oblasti) maji jiny typ.. nadhera.
    AS loni jsme byli na vanoicnich trhach v Bratislave a jak se mi predtim Blava moc nelibila tak trhy a vubec nazdobene vanocne se mi to libilo strasne moc!
    Drzim pesti, at se do Brna dostanes :) Sou tu fajn lidi :)
    http://blog.knigy.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. boli sme na oboch trhoch :) aj vo Viedni som bola tento rok, samozrejme nedá sa to porovnať z trhmi v Česku alebo na Slovensku :) tým nechcem nikoho urážať :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥