In Christmas Other Random TAG

❄ Winterlicious TAG ❄

Hey!




Dnes som sa rozhodla napísať môj prvý TAG. Je trochu neskorý, ale dúfam, že bude aspoň trochu zaujímavý.

1. Obľúbený lak na nechty?
Môj obľúbený vianočný lak je od Garbiella Salvate. Má krásnu vianočnú farbu a dlho vydrží na nechtov. Kryje už prvá vrstva. Môžete ho nájsť TU na eshope, ale aj v drogériách.


2. Obľúbený produkt na pery?
Je to určite Baby Lips. Nie som z tých ľudí, ktorí majú tú chvíľkovú mániu po tom, čo sa konečne objavil na Slovensku a v Česku. Ja ho mám už rok a som s ním veľmi spokojná. Skvele hydratuje a to mi stačí.


3. Najviac nosené oblečenie cez Vianoce?
Asi to budú svetre...teda určite sú to svetre. A samozrejme vianočné ponožky :D




4. Najnosenejší doplnok v zime?
Určite čiapka, šál a rukavice. Ale ak sa myslí náramky, náhrdelníky a také, tak to bude asi tento náhrdelník.



5. Najobľúbenejšia vôňa/ sviečka?
Obľúbenú sviečku nemám, ale mám rada vôňu čerstvo upečených vianočných perníkov. Yummy!

6. Najobľúbenejšia zimné pitie?
Jednoznačne horúca čokoláda! A z čajov je to tento.


7. Najobľúbenejší vianočný film?
Sám doma 1,2. Bez tých filmov si neviem predstaviť Vianoce.

8. Obľúbená vianočná pesnička?
Tento rok sú to tieto:

9. Obľúbené vianočné jedlo?
Vianočné perníky, kapor a šalát ♥

10. Obľúbená vianočná dekorácia?
Určite moje sviečky. Milujem ich!


11. Čo si najviac želáš k Vianociam?
Aby sme boli všetci zdraví a šťastní.

12. Kam ideš na Vianoce?
Vianoce strávim v Anglicku. Budem tam okolo 3-och týždňov. (Budú aj články)

Aký je váš obľúbený vianočný film? Pekný zvyšok dňa!

Related Articles

5 komentárov:

  1. Super tag:) Sám doma je snad legenda:) Ty ponožky jsou nejvíc nejvíc roztomilé:) Užíj si to v Anglii!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukám, že na Sám doma kouká snad úplně každý =D. Mě tedy bavila jen jednička a dvojka :)
    Jinak ten svetr na fotce je nádherný! :3 :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rada čítam tagy druhých ľudí, ale sama nepíšem, lebo mám nudný život a tak :D Pekný post :)
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laky od Gabrielly Salvete naprosto zbožňuji.
    Mám od ní asi 4 laky na nehty. :) Je to skvělá značka, nikdy nezklame.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥