1. 1. 2015

GIVEAWAY- UKONČENÁ!

Hey!

Tak a máme tu nový rok. Chcem Vám zaželať šťastný nový rok, nech je lepší ako ten minulý, aby ste si splnili sny a nebáli sa žiť naplno. Dúfam, že aj takto o rok tu s vami budem. Zistila som, že blogovanie ma veľmi baví a chcem sa v tom zlepšovať.

Ale vráťme sa späť k téme článku. Konečne tu máme prvú GIVEAWAY!
Platí len pre Slovensko a Česko.



O čo budete hrať?

  • Ponožky s cukríkovou potlačou


  • Prasiatkový balzam na pery

  • Mini Batiste suchý šampón

  • Ozdoby na nehty

  • Balenie 50-tich gumičiek

  • Pohľadnicu zo Stonehenge

  • Náhrdelník z Claire's

Aké sú podmienky?
POVINNÉ: 
1, Musíte odoberať môj blog cez GFC- byť pravidelný čitateľ
2, Dať lajk na moju facebookovú stránku TU
3, Napísať do komentáru váš email.

NEPOVINNÉ:
1, Odoberať ma na Instagrame TU
2, Ak máte blogloving, tak ma odoberajte aj tam TU
3, Napísať do ďalšieho komentáru ako ste na Instagrame a môžete aj, aké moje príspevky vás najviac bavia.

Výhercu vyhlásim 31. januára.

48 komentárov:

  1. 1, splněno
    2, hotovo
    3, terr.kovarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1. Hotovo ( Veronika)
    2. Hotovo (Veronika Nováková)
    3. veronika-novakova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. hotovo
    2. hotovo
    3. nina.berankova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Štěpánka Císařová
    Štěpkáá Císařová
    stepanka252@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. adrikagundova@gmail.com

    Všetko splnené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Simoneta K
    FB: Simoneta Simoneta
    email:simonetablog@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1, Bee Doo
    2, Kami Margietová
    3, kamilamargietova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 4, splněno - kamimargietova
    5, Kami Margietová
    6, odebírám jako kamimargietova, nejraději mám fotky knih, výletů apod. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1.GFC:Kornélia Labudová
    2.Fb:Mám
    3.EMAIL:kornelia.labudova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. INSTAGRAM:nelka_labudova

    Mňa bavia všetke články od teba.Strašne sa mi páči♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1. GFC - Marťa Marešová
    2. FB - Marťa Marešová
    3. Mail- martinamaresova8@gmail.com
    ___

    instagram - marti1na
    bloglovin - /martina764

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1. GFC- už dávnejšie (Miroslava Brunclíková)
    2. FB- lajknuté :-)
    3. e-mail- mirka5687@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Instagram: @mimmca

    Najviac ma bavia haul-y. Dievčenská zvedavosť sa nezaprie, haha :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1. GFC: už dávnejšie :)) Lea M.
    2. FB - lajknuté :)
    3. email - lejkamal@gmail.com

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1. Instagram - @_leuss

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC i FB jako Anita Hofmannová :)

    h.nitule@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. a instagram: @princessnits
    a nejvíc mě baví hauly! ráda se koukám, co si kdo pořídil. :)

    h.nitule@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Všechno hotovo :-)

    gfc: beatka tothova
    fb: Beat Tothová
    e-mail: beat.tothovav@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásná giveaway a pod vším sleduju jako Anežka Füzéková.
    email- anezka.fuzekova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC-Sabína Rychtárechová
    FB-Sabina Sabuška Rychtarechova
    sabiissworld@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC - Tennsie.blogspot.cz
    FB - Tereza Seibertová
    e-mail - tennsie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. INST - tennsie
    e-mail - tennsie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC Jana Marcinová
    FB Janka Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  24. HOTOVO
    Mail: Danasafon.travel@gmail.com
    Jinak preji krasny vecer!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Darina Dee Petrovičová
    FB: Darina Petrovičová
    dara.petrovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. 1) hotovo -svetlane.
    2) hotovo
    3)sanka99@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Všetko splnené :) naozaj si nádherne zvolila darčeky ♥
    GFC: Being As An Monica
    FB: Monika Hudová
    a môj e-mail je monicaraexo@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. to prasa je božské :D :3 a celkovo super giveaway
    1.hotovo
    2.hotovo - Saša Húsová
    3. sasena53@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  30. + INSTA: alexa_ndra2
    p.s : predošlý komentár som vymazala.. zabudla som tam ešte dopísať že najviac sa mi páčia príspevky o cestovaní a celkovo o tomto...ale všetky príspevky sú super podľa mňa ☺☻☺

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Hotovo Sjuzn
    hotovo Zuzana Kicošová
    zuzka.kicosova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. + Instagram zidzimeka
    Najradšej mám haul ♥ Ale celkovo píšeš super takže mne sa páčia skoro všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. BOŽE MŮJ, TY PONOŽKY JSOU NAPROSTO BOŽÍ!!!!
    A 50 gumiček? Ráj! Skvělý GA!
    Sleduji oboje jako Veronika Tomášková. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. 1. GFC- Radoslava Jakubíková
    2. FB- Radoslava Jakubíková
    3. radusqa2501@centrum.sk

    Naozaj pekné darčeky, najviac sa mi páčia tie ponožky a ten balzám na pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Tie ponožky a prasiatko sú megabrutálne!!! Ďakujem za pozvanie :)
    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  36. 2. komentár :)
    Instagram: Nikkienka
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC - LifeAsIva
    FB - Alex Mladá
    e-mail - ahooojmail@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. 1. (moc děkuji za pozvánku)
    Hotovo
    Hotovo
    lukasova.re@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. 2.
    reluk206

    Nejraději mám outfity a pak Hauly :)
    ps: hrozně moc ti závidím mimoní tričko ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Ahoj :)
    cez GFC: Kristyn Stone
    cez FB: Kristína Skalová
    kristyn.stonee@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. cez IG: kristyn_182
    cez BL: Kristyn Stone
    Naj sú pre mňa určite HAULY a traveling articles z Anglicka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC & FB - Christina Majcikova
    kristiesmileb@gmail.com
    (Btw krásna giveaway:3)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Všetko som splnila! :D
    na IG: barbora68zuniverzu
    E-mail- callmegiraffesk@gmail.com
    a najaviac ma bavia HAULY :)
    A do toho balzamu v obale prasaťa som sa zamilovala! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥