30. 1. 2015

HAUL FROM ENGLAND



A je to posledný haul z Anglicka. Priznám sa, skoro mi všetko to oblečenie nevošlo do kufrov (haha). Zo všetkého oblečenia mám veľkú radosť. Ospravedlňujem sa, ale muselo som svoj nákup rozdeliť na 3 časti. Ak ste videli prvú časť haulu z Anglicka a Primark haul, tak to určite pochopíte :D


Čierne kimono s čipkovaným vzorom. Na rukávoch a spodnej časti má strapce. Je zo Selectu.

Čierne šaty taktiež s čipkovaným vzorom. Sú z H&M.

Mikina s hranolkami, pizzou a hot dogmi. Keď som ju videla, musela som ju mať! H&M.

Toto "cute" sobíkové pyžamo je z New Look.

Srdiečkové šaty, na ktoré sa veľmi teším sú H&M.

Na túto tenkú bundu som si robila už dlhšie zálusk. Nakoniec som si ju kúpila a je z H&M.

Tento sveter je z veľmi príjemného materiálu a je z Marks & Spencer. Môžem povedať, že je dosť teplý.

Vínový kardigan z H&M.

V Superdrug som si kúpila Dry Shampoo od Batiste. Nikdy som ho nemala, tak ho chcem vyskúšať.

Ponožky z New Look. Nie sú úžasné?

Náhrdelník z New Look.

Ďalší náhrdelník je z H&M.

Prvýkrát som si kúpila aj laky od Essie. /vľavo-cute as a button/vpravo-thigh high/

Môj prvý EOS. Kúpila som ho v Urban Outfiters.

Náušnice z Katy Perry Colection pre Claire´s.

Vyskúšala som si kúpiť zelený čaj z Marks & Spencer a je dobrý.

Čo ste si kúpili naposledy Vy?

10 komentárov:

  1. OMG život není asi fér!!! Já chci takyyy!!! :D Chci EOS i laky Essie, poděl se se mnou, haha :( :D

    http://life-by-mrsjagr.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš to všechno moc krásný, nejvíc mě zaujal ten svetr z Marks & Spencer (bože miluju ten krám), první náhrdelník, náušnice (a to Katy ani nemám moc ráda) a čaj...:) Jdu si přečíst i předchozí články, když říkáš, že tohle je třetí část.

    A jinak já když jsem se po dvou týdnech vracela z Anglie, měla jsem tolik knih, že se vážně divím, že mě pustili do letadla - ten kufr nabral snad deset kilo.:DDD Oblečení jsem si na druhou stranu nekupovala vůbec, ale možná jsem udělala chybu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si odtiaľ priniesla 5 časopisov, jednu knihu a 2 diáre :D musela som si to dať do batohu, lebo som nám to nezmestilo do kufrov :D funny story je, že sa mi na letisku z tej ťažkej váhy roztrhol remienok na batohu, tak som to musela niesť do lietadla v ruke 6+ ťahať kufor :D

      Odstrániť
  3. to sa ti ale ale žije ty kokso :D . primark som ja vyuzivala ked som bola v anglicku aj HM :D :D tak vratit caaaaas ty kokso :D super nakupy ! :D
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné věci! :-) Nejlepší je ten svetr s hranolkama, hotdogama a pizzou! :-) akorát bych měla pořád hlad kdybych ho nosila :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechno je super, a jsem moc Rada ze jsem našla tebe, moc se mi líbí ta bundička a náhradníky jsou super, ale co se mi líbilo nejvice jsou ty šaty jsou úplně úžasné. Eos taky mám a ano je to fajn, ale bohužel mne to nic nedělá takže tak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zase samé úžasné věci! :) Ty krajkové šaty z HM krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie naušnice sú krásne :)
    http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je to dobré, ale zase víc bych jako čtenář takového článku ocenila, kdybych viděla to oblečení na tobě. Takhle zmačkané někde hozené, z toho nic nemám a ani nevím, jak vypadají. :) Myslím, že tohle je zásadní chyba, kterou dělají tyhle haulovací blogy, kosmetické blogy, apod. Nejhorší je to, když si někdo koupí rtěnku - ale neukáže, jak vypadá na puse (což je to, co by mě, jako potencionálního zákazníka mohlo asi nejvíce zajímat), jen si jí čmárne na hřbet ruky...
    Jinak tak odhadem si myslím, že nejvíce by se mi líbily ty černé šaty na druhém obrázku.

    >> www.empty--island.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkné úlovky!! :)

    Máš krásný vzhled blogu :33
    Úplně ti ho závidím! (v dobrém :D )
    Hned jsem se stala pravidelnou čtenářkou...

    bookofallpossible.blogspot.cz
    *M*

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥