23. 1. 2015

STONEHENGE


Tak a je tu posledný príspevok z môjho 3-týždňového pobytu v Anglicku. Podľa fotky a nadpisu viete, že som navštívila Stonehenge. Bol to neopísateľný zážitok. 
Keď sme autom prišli na parkovisko, nevideli sme žiadne "skaly" len budovu, v ktorej bolo veľa ľudí. Zistili sme, že sa tam kupujú lístky. Po tom ako sme si ich kúpili, išli sme cestičkou niekde...nevdeli sme kde, ale išli sme. Po pár minútach som to uvidela. Konečne som tu! Na vlastné oči vidím Stonehenge.
Bol to veľmi zvláštny pocit. Ako keby ste snívali. Vidíte to len na fotkách a zrazu ste tam. Stojíte a pred očami máte Stonehenge. Som veľmi rada, že sa mi splnil jeden z mojich snov. Želám vám, aby sa aj vám začali plniť sny ♥















Boli ste už na Stonehenge? Chcete tam niekedy ísť?

7 komentárov:

  1. Hezké, sluší ti to. Měli jste pěkné počasí. Já když tam byla, kdysi hodně hodně dávno, tak bylo a ošklivo a hrozná zima, takže jsem si to ani moc neužila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, škoda, že si si to neužila, bolo to tam ozaj krásne :)

      Odstrániť
  2. krásne, aj počasie :) vždy som si myslela, že tam môžeš ísť až úplne k tomu a dotknúť sa toho, tak asi ne :D
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si to myslela, ale potom keď sme tam boli, som zistila, že sa to nedá :D :D

      Odstrániť
  3. Nádherné fotky, závidím ti, že si tam bola. Snáď sa tam raz aj ja dostanem :D
    natalihnat

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to tam úžasně, ty jsi taková kočka! :) Moc se mi líbí tvá mikina.

    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥