In Other Recenzia

DO YOU KNOW BORNPRETTYSTORE?




Dnes by som vám rada predstavila stránku BornPrettyStore. Je to ázijský eshop, kde nájdete rôzne doplnky. Od ponožiek cez náušnice až po laky na nechty. 

Ceny na tejto stránke sú podľa môjho názoru nízke. Samozrejme, ste si mohli domyslieť, že produkty nebudú až také kvalitné. Pripomína mi to trochu Ebay, ale skúsila by som si odtiaľ niečo objednať, pretože niektoré kúsky vyzerajú lákavo. Veľká výhoda eshopu je, že nemusíte platiť poštovné.

Dizajn stránky je pre mňa jemný, čiže nič nepokazili. 

Mám tu pre vás pripravených zopár produktov, ktoré ma zaujali.

 /1/ 2/ 3/

/1/ 2/ 3/

/1 /2 /3/

/1 /2 /3/

/1 /2 / 3/

/1 /2 / 3/

/1 /2 / 3/

Na záver tu mám pre vás menšie prekvapenie. Pri nákupe na tomto eshope získate 10% zľavu, použijete môj kód JKKT10.


Poznáte tento eshop? Kúpili ste si tam niečo? Páčia sa vám veci z tejto stránky?


Related Articles

4 komentárov:

  1. Výborná inšpirácia... super e-hop
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tenhle eshop neznam, ale vybrala jsi fakt supr fotky, inspirativni a moc hezky kousky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I know that shop and I like it! Order a several times already!!

    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tenhle eshop mám strašně ráda, ale bohužel jsem se ještě neodhodlala na něm nakupovat.

    Beau&Fash Klár(k)a - můj blog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥