28. 2. 2015

JEWERLY MAKES ME HAPPY


Konečne je tu piatoook! Síce som už od stredy doma, ale piatok vždy poteší. Vedia ma potešiť aj iné veci okrem piatku a dnes sa budem venovať jednej skupinke z nich. Budem sa tu vykecávať o doplnkoch. Pred dvomi rokmi by ste ich na mne veľa nenašli. Úprimne, k náhrdelníkom som si našla vzťah až od vtedy ako som si založila blog. Teraz si neviem predstaviť, že by som si ich k nejakým outfitom nezabrala. Taktiež je to aj s prstienkami. Začala som ich nosiť až keď som sa v januári vrátila z Anglicka. Náramky a náušnice- dve veci, do ktorých som zamilovaná už odjakživa. Mamina mi hovorí, že už som z toho magor. Áno, som! :D Teraz vám však ukážem len pár mojich obľúbencov. Samozrejme, mám rada všetky doplnky, ktoré doma mám, no tieto nosím najčastejšie.

Finally, it´s Friday! I´m home since Wednesday, but I still love Fridays. But I love other things too- jewerly. This post will be about them. I didn´t wear a lot of jewerly but now I love them. My totally favourites are bracelets and earrings. I have got so much jewerly and my mum always says to me: ,,You are freak." Yes, I´m! Now I will introduce some my favourite jewerly.

Tieto zlaté náhrdelníky "frčali" tuším minulý rok. Videla som ich na veľa dievčatách a zapáčil sa mi. Je jednoduchý, ale pritom outfit obohatí. Kúpila som ho v H&M.

People worn so much this gold necklase last year. I like it so I must buy one too. It´s from H&M.

Ďalší náramok je trochu viac výraznejší. Veľmi pekne rozjasní outfit. Je z Primarku.

Next necklase is more marked. It make your outfit intertesting. It´s from Primark.

Čierno-zlaté náhrdelníky mám veľmi rada. O tomto ste mohli čítať v články o spolupráci s Womanology.

I love black-gold necklases. I wrote about this necklase in my post- Collaboration with Womanology.

Tohto krásavca som ulovila v Anglicku v New Look. Bol v zľave len za £ 1,50. Veľmi by som oľutovala, ak by som ho tam nechala.

This beauty is from New Look in England. It was on sale only for £ 1,50. If I didn´t buy it, I would be really sad.

Ďalšími miláčikmi sú náušnice. Tieto sú z Forever 21 a sú dokonalé!

Next darlings are earrings. These are from Forever 21 and they are perfect!

Zlaté srdiečka sú taktiež z Forever 21. Kúpila som ich túto zimu vo Viedni. Obľúbila som si ich hneď na prvé nosenie.

Gold hearts are from Forever 21 too. I bought the in Vienna this winter. 

Moustache náušnice nosím skoro stále. Ako dôkaz môžete vidieť, že sú trochu pooškierané.

I wear moustache earrings almost always. You can see it in picture.

Katy Perry má krásnu kolekciu. Nemusím vzory s mačkami, ale na týchto náušniciach mi to vôbec nevadí. Kúpila som ich v Claire´s.

Katy Perry has got so cute collection. I don´t like cat´s designs but these earrings I like so much. They are from Claire´s.

Áno, mám veľmi veľa doplnkov v zlatej farbe a preto nemôže chýbať ani náramok. Je z Claire´s.

Yes, I have got so many gold things and gold bracelet doesn´t miss. It´s from Claire´s.

Čierny náramok, ktorý sa hodí ku všetkému je z Claire´s.

Black bracelet is great to any outfit and it´s from Claire´s.

Ďalší zlatý náramok, ale tentoraz neviem odkiaľ je, pretože som ho dostala od kamarátky k narodeninám.

Next gold bracelet is from my friend. I got it on my B-Day.

Infinity náramok z Claire´s. Mám ho už rok a neodpadol mi ani jeden kamienok. Zatiaľ! :D Taktiež z Claire´s.

Infinity bracelet is from Claire´s too. I just love it.

A ako posledné sú tu prstienky. Mám ich pomerne dosť. Najradšej nosím tie prstienky, čo sú napr. len na vrchné články prstov. Chápete ma? :D

And the last jewerly are rings. I often wear them.


To je pre dnešok všetko. Väčšinou nosím zlaté doplnky ako ste si mohli všimnúť.
That´s all for this post. Mostly I wear gold jewerly. I hope you like it.

Aké doplnky máte najradšej? Páčia sa vám nejaké z mojich doplnkov?
What jewerly are your favourite? Do you like my jewerly?

7 komentárov:

  1. Pomaličky sa aj zo mňa stáva maniak na doplnky :D Ty máš veľmi krásne "kusky" :D Hlavne ten nahrdelnik z Anglicka (New Look). Ja som maniak na mačky ♥ :D A tie naušnice :3 Veľmi pekný post :) http://zidozimekablog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hodne slusna sbitka, take ulitavam na bizu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odporúčam dať skontrolovať anj časť niekomu skúsenejšiemu. Je tam veľmi veľa chýb :(
    Inak máš celkom peknú zbierku, najviac sa mi páči čierno- zlatý náhrdelník :)
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné kousky :) Já mám také nejradši v poslední době "zlaté" doplňky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Páni, ty musíš mať už plnú šperkovnicu,haha. Všetky vyzerajú úžasne :--)
    www.adolescenters.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) hej mám toho v šperkovnici celkom dosť :D

      Odstrániť
  6. Krásné doplňky♥ :)
    Já bych asi nejvíc ocenila srdíčkové náušnice z Forever 21. Prstýnky mám hrozně ráda! Zvlášť jen nějaké obyčejné, které si jen protáčím na prstě:))

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥