In Fashion Haul

LITTLE JANUARY JOY



Viem, že som sa s týmto článkom trochu oneskorila, ale radšej neskôr ako nikdy. V januári som bola na menších nákupoch. Po Anglicku som si nemohla dovoliť veľa nakupovať už len kvôli tomu, že mám dosť plnú skriňu. Rozmýšľala som, že by som to trochu preriedila, lebo niektré veci vôbec nenosím. Ak by ste chceli, dám vám vedieť, keď ich budem predávať.
Teraz už bližšie k haulu.

Viem, že je zima, ale keď som uvidela túto tuniku, hneď som mala pocit leta. Pôsobí na mňa veľmi príjemne a sviežo. V šatníku som mala len jednu tuniku, tak som bola rada, že už bude mať partnerku. Je z New Yorkeru.

Tieto krásne vianočné papuče som "čekla" v H&M. Boli v akcii (no nekúp to). Sú veľmi teplé a mäkké.

Neviem ako vy, ale ja som závisláčka na tričká. London tričko som predsa nemohla nechať v Reserved. 

Z kozmetiky, ktorú som ozaj potrebovala bola špirála. Nemám rada, keď si kupujem nejakú dvakrát. Od Catrice som nikdy žiadnu neskúsila, ale ako sa hovorí, treba skúšať nové veci. Špirála mi veľmi vyhovuje. Ospravedlňujem sa, ale zabudla som vám odfotiť kartáčik. Musíte však uznať, že obal zaujme!


Posledný tu mám rúž. Je od značky SHE- odtieň 005 Aqua Shine. Úprimne, na ruke vyzeral pekne, ale keď som si ho dala na pery, nepáčilo sa mi to, pretože je to na mňa moc lesklé.


Aké potešenia ste si Vy kúpili v januári?


Related Articles

8 komentárov:

  1. Tvůj blog je super ! :) a tunika je úžasná ! chválím :33
    http://princess-photos.blogspot.cz/2015/02/i-am-back.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie papučky chcem! :D Mám rada také teplučké veci a už dlho sa po takých obzerám. Inak sú všetky veci super :)

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. trčiko je krásne a špirálu určite vyskúšam :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S-HE stylezone ako značke som ešte šancu nedala. Mám zlozvyk súdiť podľa obalu a ich výrobky ma vôbec neoslovili. Ale ostatné veci sú úžasné:)))
    Budem rada ak navštíviš môj blog a prípadne zanecháš komentár pod článkom, ktorý sa ti páči: www.adolescenters.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Asi som sa zamilovala do tých papučiek^^ :D
    LelaLeenaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem také papučky. Ja mám tiež podobné ale už sú celé deravé. Mám ich už tretiu zimu. Treba nové.

    Ak by si mala záujem, keďže si Slovenka na mojom blogu prebieha súťaž o poukážky do kníhkupectiev Panta Rhei.
    http://battyamnesia.blogspot.sk/2015/02/vyhraj-nakup-v-panta-rhei.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá Catrice riasenka je skutočne poklad, ja som ju dostala od sestry na vianoce a je naj! :3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥