22. 2. 2015

MEMORIES STAY FOREVER ❤




Spomienky, o tom bude tento článok. Veľmi rada si všetko fotím. Príde mi to, že si tak uchovám spomienky. Odfotíte si západ slnka a potom, keď tú fotku nájde po dlhej dobe v mobile poviete si: ,,Áno, pamätám si, aký to bol krásny západ slnka. Kiežby som sa tam vrátila." Poznáte to?
Ja som však myslela na budúcnosť. Keď budem staršia, budem svojím deťom ukazovať všetky fotky môjho tínedžerského života na tablete alebo počítači? Páči sa mi už dávno zaužívaná myšlienka fotoalbumov. Tak a preto som si ho založila aj ja. Mám ho už rok a poviem vám, za ten rok ho mám plný :D. Vždy si ho rada otvorím a spomínam, čo som všetko zažila a nechcem na to zabudnúť.

/Minulé Vianoce strávené v Anglicku/

/Najlepší lyžiarsky, aký som mohla mať/

/Photoshoot/

/So spolužiakmi sme sa fotili s kalkulačkou (WTF?)/ 

/Ego si s nami zahral volejbal/

/Moje narodeniny/

/Koniec roka + prvá summer party/

/Majk Spirit a Marsel brown/

/Spomienky na leto/

/Prichádza jeseň/

/Školské fotky + výlet do Uherského Hradišťa/

/Triedne selfie v zrkadlovom strope + moje prvé smoothie + nákupy vo Forever 21 vo Viedni/


/Vianočná Viedeň/

/Zdobili sme Otakara :D (triedny stromček)/

/Rich bitches/

/Vianoce strávené opäť v Anglicku/

/Západ slnka + Clevedon Seafront- áno, je to seafront z videoklipu You & I od One Direction/

/Weston Super Mare- Anglicko/

/Všade jedlo + môj prvý Fish & Chips/

/Stonehenge- splnený sen/

/Bristol- Primark, Costa/

/Clevedon + Bristol Suspension Bridge/

/Krásny výhľad na more a Weston/

/Fotka s černochom (no rasist), smutný odlet na Slovensko/

/Záver môjho albumu/

Dúfam, že sa vám môj článok páčil. Budem rada, ak mi napíšete váš názor o mojom albume do komentára.
Páči sa vám môj fotoalbum? Máte svoj vlastný?

7 komentárov:

  1. óóóóó, ty si bola v Kálnici ? :O :D :D ja tam bývam a sama som na bikefeste nebola :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné fotky :) Ten deník je luxusní :O Nevíš kde sehnat podobný na netu ? :) U nás nic takového nemají :( Jinak máš moc krásný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) bohužiaľ, neviem, kde by si ho mohla zohnať...ja som ho kúpila ešte minulý rok v Anglicku

      Odstrániť
  3. Tak toto je moooc pěkné !!! Asi v nejbližší době běžím si koupit takové album:-)
    http://daphneroos.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je krásný ,že myslíš takhle dopředu do budoucnosti, mám to naprosto stejně. Vždy si říkám, že všechny fotky co mám budu jednou ukazovat svojí dceři a popisovat jí, jaké to bylo, když je jí maminka byla ještě mladá. :) Je to krásný! Fotky jsou opravdu podařené a máš to krásně zavedené.
    Já už se na něco takového taky delší dobu chystám. Taky mě to neláká nechávat jenom v notebooku. :) A pak to dítěti ukazovat přes počítač, chci to mít jako takovou knížku, kterou si kdykoliv můžu otevřít pod pršícím oknem, pod dekou s horkou čokoládou a prohlížet si zážitky. :) Krásný nápad!

    kaktusandmouli.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. páni... to je krásné :)) úžasné fotky :)) já také fotím hodně a cokoliv, ale album si nevedu... ani nevím, proč... mám to ve složkách a také občas vzpomínám :)) a ráda :)) jen mi pak dojde, jak mi ty časy chybí no :/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥