4. 2. 2015

MY JANUARY | PHOTO DIARY


/Anglicko/

Január bol pre mňa veľmi zaujímavý mesiac. Zažila som toho veľmi veľa. Začiatok januára, čiže aj nový rok som stále bola v Anglicku. Boli sme tam 3 týždne, takže chápete, že som si zvykla na britský život. Na Slovensku napadalo veľa snehu, no tam nebola taká zima. Chodila som tam len v teniskách. Konečne som ochutnala známe anglické jedlo a bolo ozaj skvelé! Celé 3 týždne som bola závislá na Starbuckse a keby ste videli tie obchody! Kúpila som si aj knihu, ktorú každý určite poznáte. Je od Zoelly a volá sa Girl Online. Dokonca som našla asi najlepšie cookies, aké som kedy jedlo. Mňam! Naspäť na Slovensko sa mi vracalo veľmi ťažko. Mali sme večerný let, takže bolo všetko krásne vidieť. S maminou sme sa psychicky pripravovali na slovenskú zimu, ale aj tak to nepomohlo. Prvé dni boli ťažké. Stále som videla rozdieli medzi Anglickom a Slovenskom, a nemohla som si zvyknúť na sneh. Po pár dňoch sa roztopil, takže si viete predstaviť, aká som bola rada. Ďalej nastalo obdobie písomiek, skúšania a opravovanie známok na poslednú chvíľu, aby moje polročné vysvedčenie nevyzeralo tak zle. Myslím, že sme to všetci zažili. Chodím do 2. ročníka na gymnáziu a skončila som na polroku s vyznamenaním. Bola som z toho, samozrejme, veľmi rada. Ku koncu mesiaca som sa rozhodla, že začnem zdravo jesť a cvičiť. Začiatky boli ťažké (ešte stále to je ťažké), pretože jedlo milujem! Ale tak, pre peknú postavu, musím niečo vytrpieť. Nakoniec mesiaca zase napadlo veľa snehu a malé deti majú radi sneh (ja a moji spolužiaci), tak sme neodolali a poriadne sa vyguľovali. Viete si to predstaviť, že som bola doslova mokrá od hlavy až k päte. Posledný januárový deň sme sa s rodinou vybrala na prechádzku, takže sme krásne zavŕšili január.

/Fish & Chips/

/Girl Online- Zoella Sugg/

/Najlepší cookies, aký som kedy jedla ♥/

/Jahodové frappuccino/

/Výhľad z lietadla/

/Vybalovanie bolo náročné/

/Všade sneh/

/Zakotvila som to s kamarátkou aj v drogérii/

/Guľovačka/

/Zdravá strava/

/Rodinná prechádzka/

Aký bol váš január?


6 komentárov:

  1. To Anglicko ti závidím. Verím, že sa muselo odchádzať ťažko, sama som to zažila. :D Fotka z lietadla je krásna... Super článok :)

    http://zoniaworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ani nevíš jak ti závidím a rozumím. Anglie je moje země snů a odjíždět muselo být vážně hrozné. Jinak ten výhled z letadla je nádherný a to frappuccino ♥ mňam :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Závidím ti Anglii! :) Je to tam určitě krásné a ráda bych se tam někdy podívala :) Krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z Anglicka by sa aj mne odchádzalo veeľmi ťažko, skvelé fotky hlavne tá s popisom zdravá strava :D najlepšie jedlo na svete :)

    natalihnat

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pekný článok :) Aj fotky. Závidím ti že si bola v Anglicku. tiež by som tam išla keby že môžem :D

    lifeasiva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekne fotky :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥