In Beauty Favourites Recenzia

MY TOP 5 NAIL POLISHES




Konečne nadišiel ten čas, keď je po vysvedčení a my sa nemusíme drviť na písomky alebo na preskúšanie, ktorým sa snažíme ako tak zachrániť vysvedčenie. Dúfam, že ste prežili v zdraví po rom ako ste ho ukázali rodičom. Ja som nemala žiadne problémy, pretože som mala len štyri dvojky a prospela som s vyznamenaním.
Ale vráťme sa k téme príspevku. Nápady na články ma opúšťajú, no niekedy zase prichádzajú. Rozmýšľala som, čo by vás mohlo zaujímať a bolo by aspoň trochu užitočné.


Ako prvý tu je lak od Essie. Viem, že veľa z vás si môže myslieť, že s ním teraz "machrujem". No nie je to tak. Ako viete, tieto laky sa u nás nedajú kúpiť. Cena sa pohybuje okolo 6-8€ za jeden lak a je to pomerne vyššia cena. Nedala som sem tento lak preto, lebo óóó je to Essie, idem sa s ním každému pochváliť. Essie laky ste mohli vidieť na veľa fotkách či už na Instagrame, Tumblr, We Heart It alebo inej sociálnej sieti. Keď som mala možnosť si ho v Anglicku kúpiť, neodolala som a vložila doň svojich 6€ a oplatilo sa. Nevedela som, čo mám od neho očakávať, no bola som milo prekvapená. Lak kryje už po prvom pretretí. Ja som si dala 2 vrstvy a vydržal mi naozaj približne 2 týždne. Hoci som ho mala iba trošku oškrabaný na konci nechtov. Možno každému tak nevydrží, ale mne naozaj vydržal, takže je tento lak pre mňa veľké +. Lak je v odtieni Cute As A Button.




Druhý tu je opäť lak od Essie len je v inom odtieni. Ako vidí je to Thigh High.




Tretí tu mám lak od značky Gabriella Salvete. Je to jediný lak, čo od nej mám, no asi si rozšírim zbierku. Lak mi na nechtoch vydržal týždeň až týždeň a pol. Stačí vám aj jedna vrstva. Veľmi rada som ho používala na Vianoce, ale určite si s ním budem lakovať po celý rok. Zvláštnosťou je, že keď si prejdete po nechte, lak je akoby drsný. Cítite tie trblietky. Lak je v odtieni Natale Flower18. Cenu si už nepamätám.




Štvrtý lak je od Miss Sporty. Na jeseň som ho nosila stále. Príde mi veľmi zaujímavý. Jeho farba mi pripomína vesmír (vôbec neviem prečo :D ). Na nechtov mi vydrží týždeň. Musím si však dať 2 vrstvy. Cenu si nepamätám, ale tuším to nebolo veľa. Lak je v odtieni 30.




Ako piaty a zároveň posledný lak je opäť od Miss Sporty. Toto leto patril k mojím Must Have. Farba mi veľmi pripomína leto. Nemusím asi pripomínať ako veľmi sa teším na leto :D. Lak mi vydrží týždeň. Musím si ale dávať 2 vrstvy, pretože nekryje tak silno. Odtieň laku je 544. Cenu si nepamätám.


Laky, ktoré chcem vyskúšať:

V blízkej dobe by som chcela vyskúšať laky od Rimmelu. Sú z Rita Ora kolekcie. Doma nemám ani jeden lak od nej, preto ich plánujem vyskúšať. Prvý je nude fabry v odtieni 203 Lose Your Lingerie. Druhý je v odtieni 873 Breakfast In Bed. Už veľmi dlho hľadám nejaký mint lak na nechty, ktorý sa budem krásne hodiť na leto. Dúfam, že tento bude ten pravý. 


Ďalší lak je od Gabrielle Salvete. Vyššie ste sa mohli dočítať, že si chcem od nej rozšíriť kolekciu a tento lak by bol skvelý. Je v odtieni 10 SugarBabe

Aké laky sú vaše obľúbené?

Related Articles

5 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Essie laky sú super :) Určite vyskúšaj tie 60 second, sú skvelé ☺♥♥
    http://lifeasiva.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tie Essie som len pozerala, že či to je niečo, čo sa dá zohnať aj u nás, ale klasika nedá sa - Slovensko. Ja mám rada laky Essence a tiež Rimmel Salon Lycra Pro tie sú vynikajúce, zaujímavé odtiene, rýchle schnutie a pomerne slušná výdrž na lak.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥