24. 2. 2015

VALENTINE´S SHOPPING



Áno, zase tu mám pre vás pripravený haul. V poslednej dobe som sa dosť rozšupla s nakupovaním, ale sľúbila som si, že to musím obmedziť. 
Už podľa názvu ste mohli zistiť, že cez Valentín som bola nakupovať. S maminou sme si povedali, že Valentín strávime spolu a tak sme sa rozhodli urobiť si dámsku jazdu a zamierili sme to rovno do Trenčína. Boli to fajn nákupy a kúpila som všetko, čo som potrebovala. Možno aj čo som nepotrebovala. 

Možno to niektorí neviete, ale milujem náramky! Keď som v House uvidela túto krásu, nemohla som odolať.

Neviem, či len ja každé leto zlomím minimálne jedny okuliare alebo sa to stáva aj iným. Preto som si už vopred kúpila jedny náhradné v Tally Weijl, tak dúfam, že mi vydržia aspoň do začiatku leta.

Keď som bola v Anglicku, váhala som, či si kúpim Paper Towns. Vždy, keď sme prišli do kníhkupectva, chodila som okolo nich, no nikdy som ich nezobrala. Až v Trenčíne som sa na to odhodlala. Síce je to v slovenčine, ale aj tak sa teším, keď ju začnem čítať.

Tento kúsok oblečenia je v mojom šatníku raritou. Samozrejme, mám veľa teplákov, ale tieto chcem nosiť normálne von- do školy. Treba byť otvorený novým veciam. Ešte presne neviem ako ich nastylujem, ale viem, že si k nim dám Vansy. Tepláky môžete nájsť v Gate. 


Ďalej som si vybrala 2 basic tričká. Jedno je kaki (New Yorker) a druhé čiernej (H&M) farby.Naozaj som veľmi potrebovala obyčajné tričká, pretože nemám ani jedno v skrini.


Nedávno som zistila, že v zime nosím väčšinou tmavé farby. Rozhodla som sa teda, že by som to trochu spestrila. V House mi padol do oka tento broskyňový svetrík. Hneď ako som ho uvidela, vedela som, že je ten pravý. Zaujímavé na ňom je, že vzadu na krku má "dieru" s mašličkou. Nie je to krásne?


Ako ste strávili Valentín? Čo sa vám najviac páči z môjho haulu?

7 komentárov:

  1. Valentín som strávila z kamaratkami ♥ Veľmi krásny haul ♥ Tie tepláky ♥ aj ja potrebujem nejaké ktoré by som mohla nosiť aj do školy tak aby som pri tom nevyzerala divne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Papierové mestá mám aj ja , no zatiaľ som sa k čítaniu nedostala. :-) a inak krásne nákupy ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja som sa tiež ešte nedostala k tomu, aby som si ich prečítala :D

      Odstrániť
  3. Uplně nejvíc se mi zalíbil ten náramek ♥ Tepláky mám jedny, nemusím je, ale koupila jsem si podobný typ jako ty a přirostly mi k srdci :)

    BayaChick

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten svetr má zezadu hrozně krásný detail!<3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten sveter zo zadu je parádny :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie isté okuliare z TW som mala aj ja..aj tie modré mimochodom:D
    ale jedny som si zabudla na dovolenke a druhé stratila v mori

    www.simplyfoly.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥