18. 2. 2015

WHAT I WOULD LIKE TO HAVE IN MY WARDROBE #1




Dnešný post je u mňa na blogu trochu netradičný. Prosím, neberte to ako spoluprácu alebo niečo podobné. Fakt si myslíte, že by Sheinside spolupracovalo s takým malým blogom ako je môj?
Vráťme sa však k podstate článku. Neviem ako vy, ale ja už dlhšie rozmýšľam, že by som si niečo objednala z tohto eshopu. Nemusím spomínať, že ho už každý určite poznáte. Je tam veľký výber sortimentu, takže by som si najradšej zobrala všetko. Stojí však predo mnou rozhodnutie, že si musím vybrať len nejaké 2-3 veci. Poznáte to? Tak ma napadlo, že by som vám mohla formou článkov dať nejakú inšpiráciu. 
Ak sa vám článok budem páčiť a chceli by ste ešte taký, prosím napíšte mi to do komentu. 


  • DRESSES

/1 /2 /3 /

  • KIMONOS
/1 /2 /3 /


  • TANK TOPS

/1 /2 /3 /


  • KNITWEARS

/1 /2 /3 /

* áno, ten posledný sveter som tam dala for fun :D

Máte radi Sheinside? Objednávali ste si odtiaľ niečo? Páči sa vám takýto typ článku?

4 komentáre:

  1. Mám taký istý problem ako ty :D že keď si mám niečo objednať tak len 2-3 veci :D a to je potom hrozne tažké vybrať iba 2-3 veci ked ich tam maju milióny :D A áno pači sa mi takýto typ článku :) :D http://teenfashion69.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám zo Sheinside pár vecí a majú tam naozaj veľa skvelých kúskov, takže by som taktiež niekedy najradšej vykúpila celý obchod... :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám rada tento typ článků a ten poslední svetr je faaajn jen bych ani vyměnila ten nápis. Barbie nosit v 21 letech no nevím..:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neznám :( ale moc se mi líbí ty červené šaty :)) a tento typ článku se mi líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥