31. 3. 2015

APPLE- CINNAMON COOKIES



Minulý recept na zdravé palacinky ste si chválili a chceli ste, aby som písala viac takých článkov. Potešilo ma, že sa vám páčil a preto tu mám pre vás pripravený ďalší. Dnes to budú jablkovo-škoricové cookies z ovsených vločiek.

Čo budeme potrebovať:
  • 2 hrnčeky ovsených vločiek
  • 1 1/2 ČL škorice
  • 1 biely jogurt 
  • 1 jablko
  • 1 alebo 2 PL medu
  • trošku mlieka
  • 1 vajce
  • 1 ČL sódy bikarbóny
  • 1 ČL prášku do pečiva
  • hrozienka, oriešky, čo budete chcieť


Postup:


Do misy dáme všetky suroviny spolu s nastrúhaným jablkom. Postupne pridávame po troche mlieka, aby "cesto" nebolo moc riedke a zároveň moc husté. Môžete doň pridať hrozienka, horkú čokoládu, oriešky, všetko podľa vašej chuti. Ja som tam dala len hrozienka. 


Všetko to, samozrejme, zamiešame.


Na plech si dáme papier na pečenie. S lyžicou naň robíme kôpky, ktoré jemne roztlačíme do tvaru kruhu. Cookies pečieme na 150°C 20-25 minút. Po upečení by mali byť mäkké.


DOBRÚ CHUŤ!


Skúšali ste už podobný recept? Vyskúšate tento môj?

11 komentárov:

  1. wau, to vypadá skvěle ! určitě zkusím :)

    http://ifoundmymichelle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá to úplně mega dobře, doma jsem zkoušela zatím jenom něco jak musli tyčinky... :D
    Ginger

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akože nechapem pointu toho, že okopíruješ recept od Momy a pozmeníš tam jednu alebo dve prísady.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vedela som, že tu bude takýto komentár. Tento recept vôbec nie je okopírovaný od Momy. Odoberám Momu, Videla som, že pridala príspevok o nejakých cookies, ale vôbec som ho nečítala. Je to len náhoda, že sme to pridali v ten istý mesiac. Ja som mala tento recept nafotený už predtým ako Moma pridala ten svoj. Na internete nájdeš veľa takýchto receptov. Nemôžem za to, že tam idú podobné suroviny.

      Odstrániť
  4. vypadá to skvelo : ) :) určite skúsim
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzerá to veľmi chutne :) Milujem ovsené vločky aj škoricu a prísady mám prekvapivo všetky :D tak asi vyskúšam :)
    Krásny víkend!
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takéto chute hneď z rána si mi urobila :D Asi pôjdem niečo také podniknúť. Vyzerá to chutne a ešte aj zdravo :)

    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. They look so tasty !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vypadá to pěkně, na ovesné sušenky se chystám už dlouho, tak asi vyzkouším :))
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
  9. to vyzerá zdravo! :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥