29. 3. 2015

BLOW MINDS


Je sobota večer, ja počúvam pesničky a píšem tento článok. Celý týždeň som plánovala, že pôjdem nafotiť outfit. Keď som však videla, aké počasie bolo koncom týždňa, moc sa mi do toho nechcelo ísť, ale nakoniec som sa odhodlala a išla fotiť, hoci počasie bolo chladné. Poviem vám, celkom som mrzla.
Nemám rada takéto dni, keď prší alebo je chladno a fúka. Ja som veľmi pozitívny človek a potrebujem slnko, takže posledné dni boli pre mňa ťažšie. 
V piatok bol Deň narcisov- deň boja proti rakovine a ja som bola dobrovoľník. Rozdávali sme narcisy a zbierali peniaze. Bol to dobrý pocit pomáhať, hoci nepriamo. Nejeden človek prispel a povedal nám, že aj on má rakovinu. V takej chvíli sa cítite veľmi zvláštne a neviete, čo máte povedať. 
Vráťme sa, ale naspäť k outfitu. Zvolila som jednoduché, pohodlné kúsky. Je skvelý či už do školy alebo niekde inde. Viem, že tento cardigan sa nebude páčiť každému. Mňa zaujal a príde mi zaujímavý.














Cardigan- Primark
Top- Forever 21
Jeans- New Yorker
Shoes- CCC
Bag- Primark
Necklase- Primark
Bracelet- House

Páči sa vám cardigan? Máte radi chladnejšie dni alebo uprednostňujete teplo?

7 komentárov:

  1. Mě se outfit líbí a cardigan o to víc! :) Jen takováhle řetízková nejsem..
    Tohle počasí taky nemám vůbec ráda. Je zima, fouká a na nějaké focení není pomyšlení a když už ano fotky většinou stejně nedopadnou moc oslavně..
    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa mi páči ten cardigan, pristane ti to ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezký cardigan a náramky :)))

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala si pravdu! Obliekas sa podobne a neskutocne ti to sekne! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥