24. 3. 2015

GOODBYE WINTER!


V piatok k nám konečne oficiálne zavítala jar. Bol to zvláštny deň, keďže bol dňom šťastných , bolo čiastočné zatmenie Slnka, bola denná rovnodennosť a prvý jarný deň. 
Viem, že tento príspevok píšem o pár dní neskôr, ale hádam vám to nevadí. V dnešnom článku by som sa s vami chcela podeliť o to, čo som zažila túto zimu. Možno pre vás niektoré fotky nebudú veľa znamenať, ale ja v nich vidím spomienky. Pusťme sa teda do toho.


So školy sme boli na výlete v sklárňach v Čechách. Verte mi, že sme si to užili! :D

Moje prvé vianočné trhy boli v Brne. Majú to tam krásne. Či už trhy, obchody (haha) alebo aj architektúru budov.

 Na čo v zime nedám dopustiť? Jednoznačne na čaj. Nie je nad to, keď vonku sneží, vy idete zo školy a potom prídete domov a urobíte si čaj, ktorý vás zohreje. 

Vianočná Viedeň- kto ste ešte neboli na vianočných trhoch vo Viedni, určite to budúcu zimu napravte, ak budete mať možnosť. Naladíte sa tam na úžasnú vianočnú atmosféru + môžete skočiť do obchodov kúpiť vianočné darčeky či už pre rodinu, kamarátov alebo pre seba.

Vainočný večeriek so spolužiakmi bol super. Ozdobili sme náš triedny stromček, ktorý sa volá Otakar, zaspievali si vianočné pesničky a zjedli vianočné koláčiky. 

 Neviem ako vy, ale ja cez zimu jem všetko čo mi príde pod ruku. Keďže som bola celé vianočné prázdniny v Anglicku, viete si predstaviť ako vyzerala moja strava :D

Splnený sen! Neopísateľný zážitok. Komu sa splnil nejaký sen, určite viete, aký je to pocit. Článok o Stonehenge si môžete prečítať TU.

 Aké by to boli britské vianoce bez poriadnej výzdoby? Trinity Close je malá ulička, ktorá každé Vianoce vyzbiera peniaze na charitu. Prečítať si môžete TU.

 Škoda, že na Slovensku nemáme Starbucks. V Anglicku som tam strávila veľa času. Tak isto aj v Coste.

Milujem výhľady z lietadiel. Bolo ťažké vrátiť sa opäť na Slovensko.

 Vybaľovanie bolo taktiež náročné. Hauly ste mohli čítať TU, TU a TU.

 Prvýkrát som ochutnala Fish&Chips  a poviem vám, bolo to skvelé! Tiež som jedla asi najlepšie cookies ever! Keby ste niekto išli do Anglicka, choďte do Azdy a tam ich nájdete. Doporučujem ich!

 Cencúľ. Nemám k tomu čo viac napísať :D

 Po prečítaní trilógie 50 odtieňov sivej, som sa nevedela dočkať filmu. Našla som si tam novú platonickú lásku.- Jamieho Dornana alias Christiana Greya.

Čo ste v zime zažili vy? Splnili ste si nejaké sny? 

2 komentáre:

  1. Určitě jsi zimu prožila suprově :) Fotky jsou úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mám hotové vyhodnocení tvého blogu :) http://dreamsky.blog.cz/1503/http-janesworldblog-blogspot-sk-ohodnoceni-blogu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥