6. 3. 2015

HAIR CARE




Dnešný článok bude o mojej vlasovej rutine alebo a.k.a., aké produkty používam. Nebudem to ďalej rozvíjať, tak ideme na to. 


Prvý je šampón na vlasy od mojej obľúbenej značky Aussie. Určite ste každý o tejto značke počuli. Viacero ľudí si ju chválilo, tak keď som bola v Anglicku, kúpila som si jeden. Poviem vám, nikdy som lepší nemala. Viem, že veľa z vás s tým nemusí súhlasiť. Veď ako sa hovorí sto ľudí, sto chutí. 
Kúpila som si ho koncom decembra a už teraz mám minutú trištvrťku fľaše. Vybrať si môžete z viacerých "odvetí". Ja mám na suché a poškodené vlasy. Viem, že sú aj na vlasy, ktoré sú často tepelne upravované a ďalšie iné.




Ďalej sú to kondicionéry. Opäť najčastejšie používam ten od Aussie. Je tak isto na suché a poškodené vlasy. Musím povedať, že mi pomohol a "oživil" moje vlasy. Z fotiek vidíte, že ja mám husté vlasy, takže starať sa o ne dá naozaj zabrať.




Batiste Dry Shampoo je moja záchrana. Na Slovensku ho nezoženiete, ale ak pôjdete do zahraničia určite sa po ňom rozhliadnite. Dá sa kúpiť v rôznych vôňach a ja som si vybrala Floral & Flirty Blush, čiže je to vôňa kvetov. Neverila som, že to tak pomôže. Naozaj, keď ráno vstanem a mám "bad hair day", pretože sa mi včera nechceli umývať vlasy, chytím sprej, nastriekam na vlasy a mám ich umyté. Nezabúdajte, že je dobré si ale vlasy v ten deň ešte umyť. Je to však na vás.




Ďalší kondicionér je od Oriflame. Veľmi rada som ho používala. Na vlasy sa dáva buď keď si umývate vlasy alebo potom, keď si ich umyjete a máte ich ešte vlhké. Musím povedať, že krásne vonia. Vlasy som mala po ňom vyživené a moje kučery boli "svieže" :D Neviem či sa dá ešte objednať. 




Tento sprej na vlasy ste mohli vidieť v niektorých z mojich obľúbencov. Je na poškodené vlasy a krásne vonia. Nastriekate ho buď na mokré alebo suché vlasy.




Posledný kondicionér je od zančky Loréal Paris. Mal by dodať vašim vlasom lesk. Taktiež som s týmto kondicionérom spokojná.


Aké šampóny a kondicionéry používate? Máte niektorý produkt z mojich?

9 komentárov:

  1. I love aussie! They smell sooooo good! <3<3

    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akurát včera som sa aj ja rozhodla vyskúšať aussie, mám ten istý akurát že miniatúrku :) Tak dúfam že budem spokojná ako ty :) Pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som o aussie este nepocula :D ale zhanam nejaky dobry sampon, tak vyskusam, dakujem za tip

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skutočne pekný článok :) niektoré vecičky vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezký článek :) Já teda o tom aussie nikdy neslyšela (asi jsem nějaká divná :D) ale vypadá dobře :) Používám taky suchý šampon ale od Balei :) O Batiste jsem už slyšela strašně hodně a chtěla by jej někdy vyzkoušet :)
    aluskablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No, já zase bojuju s jiným problémem-mám roztřepené konečky, mastné vlasy a jako bonus se mi často dělají lupy. Co bych dala za tvoje... ale chápu, že tráva je vždycky zelenější u souseda :D! Aussie jsem při tom velkém boomu ztracovala (prostě mi není sympatická značka, o které píšou všechny blogerky :D), ale jestli fakt funguje, tak jí (až budup pi penězích) zkusím ;).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám problém s viacerými šampónmi, ale Aussie mi ozaj pomohol :) Nehovorím, že určite pomôže aj tebe, ale treba ho vyskúšať a uvidíš :D

      Odstrániť
  7. Používam hlavne schwarzkopf a loreal, ale teraz musím vyskúšať aj aussie :D a ešte som neskúšala suchý šampón, ale o batiste mi už niekto hovoril, a keď sa k nemu prikláňaš aj ty, určite ho najbližšie v zahraničí pohľadám :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O značce Aussie jsem ještě neslyšela, určitě do budoucna vyzkouším, děkuji za tip :)

    http://bodyfitness-lifestyle-cz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥