26. 3. 2015

I WANT TO DO SOMETHING WITH MYSELF




Blíži sa leto a s ním aj obavy, ktoré súvisia s našou postavou v plavkách. Už veľakrát som si hovorila, že začnem poctivo cvičiť a jesť, no vždy mi to vydržalo asi tak týždeň. Tento rok som sa oveľa viac motivovala a išla som do toho naplno. Už dva mesiace cvičím a snažím sa zdravo jesť, čo sa mi aj darí. Veľké zmeny v postave nie je vidieť, sú minimálne, ale to preto, že som chvíľu nemohlo cvičiť, čiže som mala medzery. 

Nie je ľahké začať zdravo žiť. Áno, vyzerá to tak, že veď si len zmením stravu, budem jesť viacej zeleniny a začnem cvičiť. Tí, ktorí ste to skúšali, viete, že to nie je jednoduché. Musíte sa vzdať zákuskov, vyprážaných jedál, fastfoodov a podobných vecí, ktoré máte radi.


Tento článok však nie je o tom, že vás chcem odvrátiť od zdravej stravy. To teda nie!
Ak sa trochu posnažíte, na internete nájdete veľa zdravých jedál, ktoré vám zachutia. Verte mi! Nie je to také strašné ako sa zdá. Začiatky sú vždy náročné, ale stojí to za to. Napríklad, ja som už vyprážaný syr alebo mäso nemala asi 3 mesiace a nechýba mi to. Nahradila som to kuraťom obaleným v ovsených vločkách. Nikdy predtým som ovsenú kašu neskúšala a teraz mi veľmi chutí a viem si ju urobiť na viacero spôsobov. Neverili by ste, koľko zdravých sladkých jedál sa dá pripraviť.


Pitný režim je taktiež veľmi dôležitý. Vynechajte sladké vody a začnite piť obyčajnú vodu. Môžete ju doplniť cintrónom, jahodami alebo iným ovocím. Smoothie je dobrou voľbou pre vaše telo, ak mu chcete dodať veľa vitamínov. Považuje sa za vitamínovú bombu. Ak máte nejaké dobré recepty na smoothie, hoďte mi ich do komentu alebo do správ na Facebooku. Ďakujem.




Ďalším veľmi dôležitým krokom pre lepšiu postavu je šport. Bez pohybu neschudnete. Nestačí si len zmeniť stravu, treba aj cvičiť. Robte, čo vás baví! Ak máte radi cvičenie doma v izbe, tak do toho! Nájdite si na internete nejaké cvičenia a pracujte na svojej postave. Tu máte 2 videá, ktoré cvičím aj ja. Ja chcem schudnúť hlavne na bruchu, preto sú obe cvičenia zamerané na túto časť tela.





Ak radšej cvičíte s kamarátkou alebo v spoločnosti, zájdite do posilovne. Keďže už máme jar, môžete športovať vonku. Korčuľujte, bicyklujte- robte, čo vás baví. Ja som zvolila beh. Perfektne si prečistíte hlavu. Osobne behávam v prírode, pretože ma to tak viac baví. Nikdy som nebola bežecký typ. Nemala som rada behanie, no po čase si zvyknete. V piatok som bola prvýkrát v tomto roku behať a bola som zo seba prekvapená. Vďaka cvičeniu mám väčšiu kondíciu a ubehla som 4,56 km. Pre niektorých to možno nie je veľa, ale pre mňa je to na prvýkrát úspech!


Dúfam, že som vás aspoň trochu motivovala. Napísala som vám to, čo robím ja. Nemusí to byť všetko správne, ale tak nie som nejaký profesionálny poradca. Ak sa chcete viac motivovať, skúste si na internete popozerať motivačné obrázky- pomáhajú!
Nezabúdajte, všetko sa dá, keď sa budete snažiť a pevne si za tým pôjdete! :)



Cvičíte a jete zdravo? Tešíte sa na vaše nové letné telo?

6 komentárov:

  1. Tiež som sa rozhodla začať žiť zdravo, ale akosi sa tomu nevenujem naplno.(budem sa to snažiť napraviť :D ) Mimochodom, veľmi pekný článok, taký motivačný - určite rob takých viac :) :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také se snažím žít zdravě, ale někdy to jde hůře. :D Třeba když jdeme s kamarády na pizzu nebo na rodinnou večeři :) Mám roztomilý desing blogu, moc se mi líbí ;) Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou. :)
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja na rozdiel od väčšiny dievčat makám celoročne a nie len pred letom ;) ty to akosi už nestíhaš.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny motivačný článok :))
    http://myeslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cvičím no.. Ale výsledky řekla bych nikde :( =DD

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš hezkou postavu :) a je super, že jsi do sebe takto šla a nevzdáváš to:) je spoustu dobrých jídel, která jsou zároveň i zdravá, stačí hledat správné recepty a nahrazovat nezdravé potraviny zdravými (nebo alespoň zdravějšími)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥