3. 3. 2015

MY FEBRUARY | PHOTO DIARY



Ako rýchlo ten život uteká. Pamätám si akoby som minulý týždeň písala o januári a zrazu píšem už o februári. Čo sa takého za ten čas udialo? Ako viete od konca januára som začala zdravo jesť a cvičiť a v tom som pokračovala samozrejme celý február. Poviem vám, cítila som sa tak oveľa lepšie. Teraz však nebudem chvíľu môcť cvičiť, pretože mi vyberali zub. Au!


Ďalej som bola vonku s mojou bývalou spolužiačkou, ktorá sa presťahovala do Blavy. Super sme si zaspomínali na základku.


Konečne som si kúpila Voss vodu. Vôbec som nevedela, že ju predávajú v Trenčíne.


Perličkou vo februári bolo, že naša škola bude mať 95.výročie a organizuje vystúpenie, v ktorom budeme my gympláci vystupovať. Kamarátka vymyslela, že by sme mohli niečo zatancovať, aby sme sa aj my zapojili. Tak sme teda vymysleli Pomádu! Spojili sme sa baby a chalani z troch tried a už trénujeme. Nemyslite si, že sme nejaký tanečný profesionáli! Až na spolužiačku, ktorá je tanečníčka a robí nám choreografiu, sme tam úplne polená. Najlepšie je, že ma nahovorila na zdvíhačku.




Tento mesiac som bola konečne na premiére 50 odtieňov sivej. Čítala som celú trilógiu a bola som v očakávaní, aký ten film bude. Nemyslela som si, že ma nejako očarí a tak to aj bolo. Kniha bola lepšia! Najviac sa mi páčila scéna, keď išli na vrtuľníku Charlie Tango do Seattlu. Ktorá bola vaša obľúbená scéna?


Ku koncu februára sme mali jarné prázdniny a tak sme sa s kamarátkou zobrali na prechádzku na Zelenú vodu. Poznáte to miesto? Keď sme tam prišli, voda bola zamrznutá. Po chvíli sme si všimli jedného uja, ktorý bol po pás vo vode a rozbíjal tam kryhy ľadu, aby si mohol zaplávať. Keď doplával prišli tam ďalší dvaja ujovia, tiež sa okúpať. My sme si tam s kamarátkou sadli, začali jesť oriešky a pozerali na tých "ľadových medveďov". Bola nám zima už len keď sme sa na nich pozerali.





Koniec mesiaca som zavŕšila tým, že som našla super stránku, cez ktorú si môžem posielať s ľuďmi z celého sveta pohľadnice, ale o tom bude článok. A samozrejme, skončila na zubnej chirurgii, takže som tri dni ležala v posteli a nemusela ísť do školy. JO!


Aký máte názor na 50 odtieňov? Pili ste už Voss? Čo ste zažili vo februári?

8 komentárov:

  1. Ten zub ti nezávidím.. Ja keď budem mať 15 tak aj mne budu musieť "trhať" zuby (štyri). Ale inak veľmi pekné fotky :) :3
    http://zidozimekablog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako som uvidela ten šalát,zostala som hladná :D pravdepodobne tiež idem niečo podobné "uvariť"
    Ale máš veľmi pekný design,kde si ho vytvorila? :)
    http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) design, ak myslíš hornú fotku som si vytvorila na xiu xiu

      Odstrániť
  3. dosť dobré fotky.... musím povedať, že máš peknú postavu !!! :) A si fakt hnedá :O

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ale ja nie som zo svojou postavou spokojná :D hnedou ma robí efekt obrázku :)

      Odstrániť
  4. Mala si super Február :) Stretávky s bývalými spolužiakmi zbožňujem, vždy sa skvelo zabavíme. A ten zub ťa musel asi riadne bolieť čo? :/ Pretože mňa moje boleli keď som to prečítala :D A mám na teba takú malú otázku - tá voss voda chutí nejak lepšie ako klasická? :D Mne sa na nej páči akurát tá fľaša :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne vlastne vyberali zub múdrosti :) dali mi injekciu, takže som to necítila :) Voss voda (aspoň podľa mňa) chutí ako klasická voda, len mne pripadala trochu čistejšia :)

      Odstrániť
  5. Je to fine věc si takhle na konci měsíce napsat, co vše jsme zažili. Potom má člověk pocit, že ten měsíc nebyl zase až tak zbytečný. Jinak 50 odstínu jsem nečetla a neviděla, protože to, kolem čeho je humbuk, tak do toho se nepouštím. Na vodu se chystám, jen jsem na ni zatím nenarazila tady v ČR nebo spíše tam, kde jsem a tam, kde se dostanu. Jinak byl únor zajímavý, užila jsem si jarní prázdniny a zažila další den spojující se s mým snem. Nemyslím si, že byl zase tak zbytečný a nudný. A ještě poznatek: nejsem si jistá, zda-li je správné zveřejňovat cizí adresu ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥