19. 3. 2015

PANCAKES WITH CURD AND STRAWBERRIES ♥



Woho! Máme tu prvý recept na mojom blogu. Dúfam, že s mojimi kuchárskymi schopnosťami tu ešte nejaké budú ak nepodpálim kuchyňu
Veľa ľudí zdravo je a ja tak isto. Blíži sa leto a nejedna z nás chce mať peknú postavu. Musíme sa vzdať všetkých sladkostí, ktoré máme radi a vymeniť ich za ovocie a zeleninu. Avšak ja tu mám pre vás zdravý recept na palacinky, takže si môžete dopriať sladký obed a pritom sa nemusíte báť, že je to pre vás prehrešok. 

Čo budeme potrebovať:
  • 1/2 l mlieka
  • 2 vajcia
  • 220 g celozrnnej múky ( ja som použila špaldovú múku)
  • 20 g trstinového cukru
  • štipka soli
  • štipka sódy bikarbóny 
  • hrudkový tvaroh 
  • jahody
  • javorový sirup

Postup:

Do misy dáme mlieko, vajcia, múku, cukor, štipku soli a sódy bikarbóny. Všetko to zamiešame dokopy. Ak budete mať cesto moc riedke, dosypte tam ešte múky.


Potom už len dáte na panvicu trošku olivového oleja, aby sa vám palacinky neprilepili a robíte ich ako normálne palacinky :D Dúfam, že chápete.


Teraz si v ďalšej miske zmiešajte tvaroh a javorový sirup. Nalejte si ho tam podľa vašej chuti, ale netreba to preháňať!


A nakoniec palacinky len ozdobíme a samozrejme zjeme. Môžete ich mať celé alebo si ich nakrájate a budete mať v toho rezance. Je to len na vás.


DOBRÚ CHUŤ!


Zaujal vás recept? Skúsite ho niekedy?

5 komentárov:

  1. Tak tohle vypadá skvěle ! :-) Moc povedený článek ! Více takových !!
    http://daphneroos.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný článok, palacinky vyzerajú mňamkovo :) Určite ešte nejaký recept sprav :)

    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hneď by som jedla keď ich vidím :3 Zdravo sa snažím stravovať aj ja, a určite recept vyskúšam! Bolo by super keby si ich napísala viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) vypadá to užasněěě a hlavně ty jahodyy!
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňam vypadají úžasně :3

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥