16. 3. 2015

WHAT´S NEW? MY STARBUCKS TOP


Po nejakom tom čase je tu spolupráca a to so stránkou T-shock. Je to stránka, kde si môžete vytvoriť vlastné tričko, ale taktiež tam nájdete už vytvorené tričká.



Komunikácia s ľuďmi z e-shopu bola super. Rýchlo sme sa na všetkom dohodli.
Tričko som si objednala vo štvrtok a prišlo mi, myslím, že v stredu. Prekvapil ma ľavý horný roh obálky. Príde mi to veľmi zaujímavé.



Ja som si zvolila vlastnú potlač trička. Prišlo mi presne také ako som si predstavovala.


Dokonca som dostala 10% zľavu na ďalší nákup...jééééj!



Vybrala som si tento letný strih trička. Je to veľkosť M, ale bez problémov by pasovala aj na S.



Ďalšia vec, ktorá ma prekvapila bol štítok. Spolupracovala som už s dvomi takýmito e-shopmi, ale ani jeden nemal na tričku pripnutý vlastný štítok.


Páči sa vám moje tričko? Počuli ste už o tejto stránke? Chystáte sa niečo si z nej objednať?

9 komentárov:

  1. Prepáč, že som takto v anonymite ale blog nemám. Nieje zlé, ked blogerka pridá na svoj blog spoluprácu, lenže tu nevidím poriande žiadny článok, len sama spolupráca. Teba by mal ten blog baviť, čo zjavne asi nie, podľa mňa máš blog len kvôli spoluprácam. Neber to ako hate, ale zamysli sa, prečo blog máš!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, beriem tvoj názor, ale keby si si poprezerala môj blog, tak zistíš, že tam nie je až tak spoluprác :) Naposledy som mala spoluprácu v januári a teraz je marec :) Nemám blog určite len kvôli spolupráciam. Poznám blogy, na ktorých je ich oveľa viac. Pridávam články rôznych druhov a je mi ľúto, že si myslíš, že mám blog kvôli spolupráciam a že ich mám veľa :)

      Odstrániť
  2. Tričko je strašne krásne :3 Inak pekný článok :)

    http://moonieersho.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odprúčam nemenovať články názvom: Spolupráca s... Robí to lacný, neprofesionálnych a nekvalitný dojem, čo v podstate sedí s obsahom. Môžem sa opýtať, koľko má autorka rokov? :)
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, popracujem na tom :) mám 16

      Odstrániť
    2. Som rada, že si to berieš takto :)

      Odstrániť
  4. Tričko je pěkné, můžu se zeptat, spolupracuješ s eshopem nakupyvcine? :)
    Děkuju za odpověd :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) nie nespolupracujem s nimi a ešte som o nich nepočula

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥