9. 3. 2015

SPRING BREAK


Konečne nám jar klope na dvere. Cez víkend krásne svietilo slniečko a potešilo ma, že som si mohla dať slnečné okuliare. Dnes som už zo školy išla s rozopnutou bundou! To je pre mňa dôkaz blížiacej sa jari. Milujem, keď sa ráno zobudím a vidím ako svieti slniečko. Veľmi ma to nabije energiou.
Viem že tu dlho nebol outfit a preto...tadá, máte ho tu. Dúfam, že keď sa otepľuje, budem mať väčšiu možno fotiť ich. 










Parka- H&M
Shirt- Ebay
Ripped Jeans- New Look
Shoes- Converse
Bag- Primark
Sunglasses- Tally Wejl
Necklase- H&M
Rings- H&M

A na záver fotenia som stihla očarujúci západ slnka.



Tešíte sa na jar? Máte radi západy slnka? Čo vám ráno dodáva energiu?

7 komentárov:

  1. To tričko se mi opravdu hodně líbí, a tvoje vlasy!! :) Zbytek se mi nelíbí, ale každý máme jiný styl. :)

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celý outfit se mi moc líbí :) Košile je opravdu krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádní outfit:) Ta košile a Conversky se mi moc slíbí:3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. páčia sa mi tie prstene ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzeráš skvele a košeľa je úplne super!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥