22. 3. 2015

WHAT I WOULD LIKE TO HAVE IN MY WARDROBE #2

Hey!


Je tu ďalšia časť článku. Ak ste nečítali prvú, môžete ju nájsť TU. Kto neviete o čo sa jedná, je to niečo ako wishlist alebo inšpirácia z e-shopu Sheinside. Každému sa tieto kúsky nemusia páčia. Veď ako sa hovorí- 100 ľudí 100 chutí. Sheinside ponúka veľmi veľa oblečenia, takže bolo ťažké vybrať len po 3 kusy, ale dokázala som to! :D Dúfam, že vám môj článok pomohol pri objednávka z tohto super e-shopu. 

Ja si odtiaľ chcem niečo objednať, ale plánujem to až pred letom. Objednávali ste si už odtiaľ niečo? Aké máte skúsenosti? 


  • T-SHIRTS

/1 /2 / 3


  • SWEATSHIRTS

/1 /2 /3 /

  • JEANS
/1 /2 /3 /

  • NECKLACES

/1 /2 /3 /

Páči sa vám niečo z môjho výberu? Pomohla som vám inšpirovať sa?

Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

8 komentárov:

  1. Skvelé kúsky :)
    To Arctic tričko by som brala aj ja, keďže ich milujem najviac na svete.
    A aj rifle číslo 1. Dokonalosť! ♥

    xx / http://the-monica.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z triček se mi líbí nejvíc to prostřední, z mikin ta poslední a stejně tak i z riflí :) no a z náhrdelníků ten první :3
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z tričiek je samozrejme to s AM (♥♥♥) úplne najlepšie, ale aj to druhé - No one cares je skvelé :) A z jeansov by som brala 1 a 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Arctic Monkeys tričko by som hneď brala a takisto aj tie boyfriend džíny :D Inak sa mi veľmi páči tvoj titulný obrázok :-)
    Mo
    http://justaddcourage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. AM tričko je peckové, takisto ako aj všetky džíny :)

    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. - sheinside znám, hlavně teda z videí na youtube, je to takový ten profláknutý eshop spolu s dalším asi tisícem jiných.
    - sama mám teď objednané nějaké věci, ale z jiného eshopu, prakticky je to to samé jen pod jiným názvem a url. jsem na to strašně zvědavá, hlavně teda jestli mi to bude velikostně sedět. jak všichni víme, číňanky jsou strašně malé a co si budeme povídat, já jsem strašně objemná.
    - tvůj výběr se mi líbí, určitě bych si i já sama něco vybrala.
    - dostala jsi to jako spolupráci? že sis mohla vybrat jen 3 věci.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 2,2,3 Od začátku. Jinak pěkný blog a moc chválím.
    s láskou Mí <3 ( http://mycrazydiary.blog.cz )

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥