In Fashion Outfit

ARMY JACKET

Posledný týždeň sa v škole vôbec neučíme, pretože stále nacvičujeme na už spomínanú Pomádu. Začali sme mávať nácviky v kultutáku, kde už vystupujeme všetci. Profesorom sa náš tanec tak páčil, že nás dali ako posledných- záver "večera". Vraj máme najlepšie vystúpenie. Veľmi nás to potešilo, keďže sme sa na tom fakt nadreli a len jedna z nás je tanečníčka. Ak chcete, môžem vám o tom napísať samostatný článok. Určite mi to napíšte do komentu.












Jacket- H&M
Jeans- New Look
Top- H&M
Shoes- Vans
Necklace- New Look

Pači sa vám outfit? Máte aj Vy "Army Jacket"? Chcete článok o mojom vystúpení?


Related Articles

8 komentárov:

  1. Zvolila si veľmi pekné doplnky :) Článok o vystúpení by bol fajn, hlavne fotky! :)
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty boty jsou suprový!!! ♥♥
    Jinak samostatný článek by byl fajn! :-)

    http://my-infinity8.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný outfit! Moc se mi líbí ten řetízek! :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný článok :) Len ak môžem poradiť, to pozadie mi prišlo trochu rušivé... Nabudúce skus nejaký otvorený priestor :)
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) jasné beriem tvoj názor, len chcem to prostredie meniť, aby nebolo stále rovnaké :)

      Odstrániť
  5. Army jacket síce doma nemám, no vyzerá to fakt dobre. :) S tými teniskami je to super, že si to nejako oživila. K vystúpeniu gratulujem, rada by som si o tom prečítala viac. :)) Najlepšie by bolo, ak by si to celé natočila, no to už asi chcem veľa. Mám totiž rada vystúpenia spojené s tancom... :)

    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkná outfit, zvolilas krásné doplňky. Celkově mám army styl moc ráda, ale žádnou takovou košili nemám (ale je na mém wishlistu), zatím si vystačím jen s khaki tričkem :D.
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkné džíny, teď ujíždím na dírách :))

    Lenka in Denmark

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥