In My Life

MY MARCH | PHOTO DIARY



Marec ubehol rýchlosťou svetla a máme tu bláznivý apríl. Konečne začala jar, hoci počasie nám to nedokazuje. Ale tento príspevok bude o marci, ktorý často zdobilo slniečko. Čo som teda zažila?

S kamarátkou, ktorú ste už mohli v niektorom článku vidieť, sme si dali menšiu prechádzku a mali sme tak výhľad na naše úžasné mesto, ktoré však nie je na fotke vidieť. Jéééj! :D

Keďže nám počasie v marci veľmi prialo, odhodlala som sa začať behať. Nikdy som k behu vzťah nemala, no dúfam, že sa to zmení. Podporujú ma v tom aj kamaráti!

Tento mesiac bol aj Deň narcisov. Kto ma sleduje na Instagrame, mohol si všimnúť, že som bola dobrovoľníčkou. Bol to super zážitok a určite chcem pomôcť aj budúci rok.

Za tú dobu, čo mám blog ste mohli zistiť, že nenosím takéto copy. Jeden deň som však urobila výnimku a urobila som si rybí vrkoč. Bola som prekvapená, aké dlhé vlasy som v ňom mala.

V marci sme oficiálne po prvýkrát v tomto roku boli opekať. Chutila to vynikajúco! Trochu som si posedela na slnku a chytala "bronz".

So spolužiakom sme sa zhodli na ponožkách. Konečne sme sa asi po 2 mesiacoch rovnako zladili #englandlovers

Ako obľúbenec ovsených kaší som objavila túto pre mňa novú ovsenú kašu s lesnými plodmi. Je fakt super a ešte keď do nej dáte jednu tabličku horkej čokolády. Mňam!

Marec sa s nami rozlúčil slnkom, snehom a dažďom. Spolužiačka trochu nevychytala oblečenie, ale tak nevadí.


Aký ste mali marec? Začali ste aj vy behať? 

Related Articles

5 komentárov:

  1. Páni ! Ty si mala ale dobrý marec, mne sa až tak nepošťastilo: ), pekný článok :))

    http://ankalooksword.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som v marci bola dobrovoľníčka na dni narcisov. Dúfam že si si to užila, vieš aj akú sumu ste vyzbierali? Môj marec bol taký nejaký podobný 😉 Behať som bola v jeden krásny deň ale moc ma to teda nebavilo, nemám totiž kondičku. Chcela by som však začať odznova cvičiť aby som mala v lete aspoň akú takú postavu. 😍 Držím palce v behaní ☺
    - http://fashion-and-beauty-by-sabi.blogspot.com/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, veľmi ma to bavilo, ale bohužiaľ neviem, koľko sme vyzbierali :) Behanie je na začiatku vždy ťažké kvôli kondičke, ale potom keď si zvykneš, je to v pohode :)

      Odstrániť
  3. Jé, taky chci začít běhat, ale kvůli tomu bláznivýmu počasí moc nemůžu! Pěkný fotky :) taky jsem ulítlá na ovesný kaše!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥