10. 4. 2015

PANSY BOY FROM OATMEAL


Dnes tu mám pre vás pripravený prvý aprílový recept. Som rada, že sa takéto články na mojom blogu ujali.
Každý máme radi sladké, ale veľa z nás sa chce stravovať zdravo. Tak isto aj ja. Bábovku mám veľmi, ale veľmi rada a nechcela som sa jej vzdať. Avšak minule som na internete presnejšie moja mamina našla recept na bábovku z ovsených vločiek. Preto sme neváhali a cez víkend sme si ju upiekli. Najskôr som myslela, že to nebude nič moc, no potom keď to začalo rozvoniavať po kuchyni, získala si moje sympatie. Keď som ju ochutnala, moje zmyslové orgány boli milo prekvapené. Chutila výborne. Nevýhodou bolo, že sa nám trochu rozsypala, keď sme ju krájali. Neviem čím to môže byť, ale aj tak ma to od nej neodradilo a určite ju budeme doma robiť častejšie.

Čo budeme potrebovať:
  • 3 šálky mletých ovsených vločiek
  • 1 šálka trstinového cukru
  • 3 vajcia
  • 3/4 šálky olivového oleja
  • 1 šálka bieleho jogurtu
  • 1 vanilkový cukor
  • 2 prášky do pečiva
  • štipka soly
  • mleté orechy
  • hrozienky, brusnice, horkú čokoládu
  • 1 ČL citrónovej kôry



Postup:


Do misy dáme všetky prísady. Do cesta môžete dať hrozienka, brusnice alebo horkú čokoládu. Záleží to na vás, čo máte radi. Ak sa vám zdá cesto moc husté môžete priliať trochu mlieka.


Formu na bábovku potrieme maslo a obsypeme s múkou. Nalejeme do nej cesto a dáme piecť do trúby na 160°C asi 45 minút.


Upečenú bábovku necháme vychladnúť a potom ju vyklopíte na tanier.


Môžete ju potrieť džemom alebo čokoládou. My sme na ňu nedávali nič a chutila výborne. Treba len vyskúšať, ktorá kombinácia vám bude chutiť najviac.


DOBRÚ CHUŤ!


Máte radi bábovky? Vyskúšate ju?

4 komentáre:

  1. Tak o tomto som ešte nepočula. Určite skúsim, vyzerá mňamkovo :)
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá veľmi chutne, ja som čistý amatér v pečení, ale určite by som to raz chcela vyskúšať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bábovky mám také moc ráda. Jednou jsem byla u kamarádky a ona mi nabídla mrkvovou bábovku. Byla jsem celkem překvapená, ale protože jsem měla hlad, tak jsem ji nakonec ochutnala a chutnala opravdu skvěle. Kdo by to do mrkve v bábovce řekl, že.:-)
    http://teriblossom.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥