23. 4. 2015

SORRY BOY


Konečne sa počasie opäť spamätalo a je teplúčko. Preto som to využila a išla som nafotiť tento outfit, do ktorého som zakomponovala sukňu. Je veľmi pohodlný a jednoduchý. Obohatila som ho doplnkami z e-shopu Balubunny. Je to český e-shop, ktorý vyrába doplnky z dreva. Dizajn sa mi veľmi páči. Aj môj prsteň a náramok sú vyrobené z dreva, čiže sú veľmi ľahké.
Aby ste Vy neboli okrátení o produkty z Balubunny, pripravila som si pre vás malú Giveaway. Tú zverejním v ďalšom článku. Tešíte sa na ňu?














T-shirt- Balubunny
Skirt- New Yorker
Shoes- Vans
Ring- Balubunny
Bracelet- Balubunny
Bag- Balubunny

Páči sa vám outfit? Nosíte už sukne? Máte radi tieto vaky?

5 komentárov:

  1. Krásný outfit! ^_^
    Prstýnek je hrozně roztomilý! :)** A vak je krásný! Jen sukni máš níže v pase, než jsem u těchhle sukní zvyklá vídat.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký odlehčený outfit:-)
    Sukně už jsem teda taky začala nosit a ten prstýnek je topinkovej!! ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Povedený outfit :-)

    Zvu tě na soutěž :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kokosova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥