5. 4. 2015

SPRING COMING, FLOWERS COMING




Po vyše mesiaci tu je menší haul. Viem, že ich veľa z vás má rado. Ja osobne ich taktiež rada čítam na blogoch alebo pozerám na videách. Ako som už v niektorých príspevkoch spomínala, nechcem si teraz veľmi míňať peniaze, no tieto veci som potrebovala.

Ako prvá je tu táto čierna skater sukňa s kvetinkovým vzorom. Potrebovala som si ju kúpiť kvôli vystúpeniu v škole. Niekde som už písala, že budeme tancovať Pomádu. Objavila som ju v House a stála 20€. Viem, je trochu drahšia, ale som si istá, že ju vynosím.


Ďalšie sú tu knihy. V stredu mi vyberali ďalší zub, takže som nasledujúce dva dni strávila v posteli. Čo je lepšie ako spríjemniť si to čítaním?

Prvá kniha je napísaná až tromi autormi ako môžete vidieť. Volá sa Let It Snow a je v angličtine. Ešte som ju nezačala čítať, ale chystám sa na ňu.

Druhú knihu napísala Cora Carmack a volá sa Zbohom, nevinnosť (Losing it). Táto kniha je však v slovenčine a prečítala som ju za jeden deň. Mňa osobne veľmi bavila. 

A ako posledná a najdrahšia vec z tohto haulu sú tenisky na behanie. V My March som spomínala, že som začala behať a ako motiváciu som si kúpila tenisky. Na nohe vyzerajú veľmi pekne. Aspoň budem mať dôvod na častejší beh. haha!


To je všetko pre dnešný haul. Prajem vám pekné sviatky!
Čo sa vám najviac páči? Čítali ste tie knihy?

15 komentárov:

  1. Já jsem si poslední dobou strašně oblíbila oblečení s květinovými vzory a tato sukně je úplně úžasná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta sukně je boží ♥ A tenisky taky:3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá sukňa je úžasná, rovnako ako knihy, ktoré si si kúpila ❤❤Tenisky sa mi tiež páčia, aj ja by som si nejaké mala kúpiť, no skôr na bežné nosenie... Veľmi ťa obdivujem za ten beh :) Ja by som sa tak ľahko k športovej činnosti nedokopala... Skvelý článok!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvele veci;) jsou ty knizky dobre?:) shanim ted tez neco noveho na cteni)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zbohom, nevinnosť mám už prečítanú a som s ňou spokojná :) veľmi ma bavila, ale Let It Snow, tú som ešte ani nezačala čítať :)

      Odstrániť
  5. Knihu LET IT SNOW som taktiež prečítala v angličtine a musím povedať, že patrí medzi moje najobľúbenejšie knihy:-)
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta sukně za tu cenu se ti určitě vyplatila!:)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta sukně je nádherná :) Také přemýšlím nad koupí podobné. Knihy vypadají obě opravdu dobře

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné boty a sukně! ^_^
    Knížku jsem ani jednu ještě nečetla, ale o té "Zbohom, nevinnosť" popřemýšlím :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný věci! Podle nás není nikdy chyba utrácet za oblečení, jestli máš v danou chvíli pocit, že se Ti to líbí a že to vynosíš.. :-)
    Moc se nám líbí ta sukně, určitě pak ale budem chtít vidět i foto z Pomádu, tu totiž taky milujem :D <3

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný věci! Podle nás není nikdy chyba utrácet za oblečení, jestli máš v danou chvíli pocit, že se Ti to líbí a že to vynosíš.. :-)
    Moc se nám líbí ta sukně, určitě pak ale budem chtít vidět i foto z Pomádu, tu totiž taky milujem :D <3

    NARA (Natálie a kláRA) blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nekoupit tu sukni by byl hřích!:D Já mám strašně ráda květované věci a tahle sukně vypadá úžasně, že bych s ní snad i spala:D Ty boty jsou úžasné a typicky adidasové♥ Na knížku Let it snow jsem se chystala, ale bojím se té angličtiny. Je to hodně těžká angličtina? (Pokud jsi to už začala číst:D )

    http://belli-rose.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa do nej ešte ani nepozrela, takže ti neviem povedať, či je tam ťažká angličtina :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥