In Favourites Other

TOP 5 THINGS: SPRING FAVOURITES

Mám pre vás pripravený nový formát článkov a budú to Top 5 Things. Nie je to až tak nový druh príspevkov, ale na mojom blogu ich nie je veľa, a preto by som ich chcela písať trochu častejšie. To bolo na úvod všetko, tak poďme na to.

Viem, že jar k nám zavítala len prednedávno, no aj tak som si stihla obľúbiť niektoré veci. Ako prvé sú to Relax džúsy. V poslednej dobe som si ich veľmi zamilovala. Nemám len jedného obľúbenca- najradšej ich striedam.

Milujem sprchové gély z Body Shopu. Všetky nádherne voňajú. Teraz najnovšie používam tento grepový. Keď sa osprchujem, kúpeľňa ním skvelo rozvoniava.

Jar je úžasná v tom, že je plná farieb, a preto aj moje nechty žiaria farebnosťou. Vymenila som tmavé laky za tieto krásky. Fialový je od značky Butterfly a ružový je od Astoru.

Lip Smacker pre mňa nie je veľký zázrak, no dala som mu šancu. Pekne vonia a chutí dobre haha.

A poslednou vecou sú časopisy. Je to skvelý spôsob ako vychytať jarné trendy alebo nápady na outfity.

Aké sú vaše obľúbené jarné veci? Máte radi Lip Smaker? Čerpáte inšpiráciu z časopisov? Ak áno, z akých?

Related Articles

6 komentárov:

  1. Skvelý článok! :) Ten rúžový lak od Astoru a ten balzám na pery Fanta sa mi zapáčil a rozmýšľam, že si ich pôjdem kúpiť. :) Zároveň ťa chcem pozvať na svoju Giveaway práve teraz na blogu! :)

    LeušLifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok :) Lip Smacker sú taktiež moje obľúbené, hlavne tie coca cola :) A relax džúsy sú tiež mňam! :*
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chválim levanduľový lak :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Grepový sprcháč používam akurát aj ja, len sa mi už veľmi nebezpečne blíži ku dnu. Mám k nemu aj telové pyré a je to geniálna kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež si nemôžem vynachváliť Relax džúsy :D a ten lak je bohovský

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super článek :-)

    Já si nedokážu jaro představit bez barviček.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥