In Fashion Haul

UNICORN ARE EVERYWHERE



Viem, že to v poslednej dobe nie je nič moc s článkami, ale nestíham. Nechcem sa vám tu vyhovárať, proste to tak je. Pomaly sa mi blíži Pomáda- tanečné vystúpenie na výročí školy a stále nacvičujeme. Už od pondelka som nesedela v triede ani na jednej hodine. Do školskej lavice si sadnem až budúci piatok, čo je pre mňa potešením.
Dnes som pomáhala robiť pre škôlkarov súťaže ku dňu zeme. Boli fakt zlatý.
Od soboty tu mám tatina, ktorý prišiel na týždeň z Anglicka, takže trávim všetok čas s ním a to je aj dôvod mojej nedostatočnej aktivity na blogu. V sobotu sa vracia naspäť, tak by sa to malo zlepšiť.
Viem, že asi 3 príspevky dozadu som pridávala veci, čo som si kúpila, ale nejako sa mi to za tie dva týždne nahromadilo, tak dúfam, že vám nevadí, že tu je ďalší takýto článok. Najlepšie je, že som na týchto veciach nemusela minúť ani jedno vlastné euro.


Keďže mi prišiel z Anglicka tatino, vždy si niečo vyberiem a on mi to prinesie. Tentokrát som si vybrala Crop Top z New Look. Už sa teším, keď ho skombinujem v nejakom outfite. Tatino ma milo prekvapil s ponožkami, ktoré vybral mne aj mamine. #unicornlife



 Ako ďalšie mi priniesol moje dva obľúbené časopisy Cosmopolitan a Seventeen určite všetci poznáte.


Kto môj blog čítate dlhšie, môžete vedieť, že keď som bola na Vianoce v Anglicku, veľmi som ospevovala tieto sušienky. Sú neskutočne dobré. Ešte nikdy som lepšie nejedla a teraz som tatina poprosila, aby smi ich priniesol a boli fakt úžasné! Mňam! 
S Aussie šampónom som veľmi spokojná a ten môj sa mi už minul, tak som si v DM muselo kúpiť nový. Je na suché a poškodené vlasy, tak ako ten predtým čo som mala.


Ako niektorí viete, snažím sa cvičiť a už dlho som chcela podprsenku na cvičenie a na Pomádu potrebujem tanečné nohavičky. Keďže budem mať oblečené šaty a budem tam dvíhať nohy, nepotrebujem, aby 200 ľudí videlo moje nohavičky haha. Nevedela som, že majú mať túto súpravu v KIK, ale moja mamina ma prekvapila a kúpila mi ich, za čo som jej veľmi vďačná,.

Aké sú vaše obľúbené časopisy? Máte radi Aussie? Čo ste si naposledy kúpili Vy?

Related Articles

12 komentárov:

  1. Na tvoj blog sa vraciam pravidelne a vždy ma potešíš :* Vyzerá to skvele ... Aussie som to aj chcela skúsiť, no vždy keď prídem je vypredaný :/

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tričko z New Looku je skvelé, a jednorožcové ponožky tiež :) Aussie som skúšala a moc mi nevyhovaval :(
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jednorožcové ponožky jsou rozkošné! ^_^
    Jinak se mi líbí ta sportovní podprsenka a ty "tanečné nohavičky" =D :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cookies!^^ To je ta nejlepší věc, na kterou jsem v Anglii narazila :D Nejvíc mě oslovily ty s bílou čokoládou. Yummy. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super věci, ten crop top je prostě boží! Ty ponožky jsou ťuťu :3 Časopisy samozřejmě znám a z toho cokies, teď mám hlad :( :D

    Klára z NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé veci a ponožky sú strašne roztomilé!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Crop top je moc pěkný :) Také si plánuji nějaký pořídit na léto k high waisted šortkám nebo džínům :) Aussie šampon mám také a jsem moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten topík je krásny! :) Super nákup.
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som si kúpila včera mno vlastne to bola košeľa pre môjho frajera :-D Zbožňujem vtipné ponožky a najradšej mám Cosmo alebo Joy :-)
    stylebymyself.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten croptop je MEGA! :-) Teším sa na outfit! :-)

    www.allaboutnathalie.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥